تصاویری از رندرهای رسمی گوشی سونی اکسپریا 10 مارک 3 منتشر شد

  • آرشیو
  • جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۳۱
    کد خبر :779179

سونی به‌زودی از عضو جدید گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا پرده‌برداری می‌کند. بااین‌حال، تصاویری از مدل جدید اکسپریا 10 منتشر شده است.

با شروع سال جدید میلادی، سونی نیز خود را آماده‌ی نسل جدید محصولات سری اکسپریا می‌کند. به گزارش GSMArena و به نقل از منابع آگاه، به‌زودی شاهدمعرفی اکسپریا ۱۰ مارک ۳، خواهیم بود. البته باتوجه‌به رندرهای افشا شده از گوشی، تفاوت‌های زیادی در بخش طراحی در مقایسه با نسل پیشین مشاهده نمی‌شود.

اکسپریا ۱۰ مارک ۳ از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی بهره خواهد برد که متاسفانه در احاطه‌ی حاشیه‌های نه چندان کوچک قرار گرفته است. به‌گفته‌ی منبع گوشی جدید غول ژاپنی دنیای فناوری ابعادی برابر با ۱۵۴/۴ در ۶۸/۴ در ۸/۳ میلی‌متر خواهد داشت که ضخامت گوشی در بخش برآمدگی بخش دوربین به ۹/۱ میلی‌متر می‌رسد. باتوجه‌به این ابعاد می‌توان گفت که با یک گوشی جمع‌و‌جور روبه‌رو هستیم که نسبت به مدل قبلی خود کوتاه‌تر و باریک‌تر بوده و ضخامت آن هم تنها ۰/۱ میلی‌متر افزایش، تجربه کرده است. به‌طور کلی می‌توان گفت که در بخش طراحی ظاهری اکسپریا ۱۰ مارک ۳ شباهت‌های زیادی به نسل پیشین خود دارد.

در قسمت مشخصات دوربین گفته می‌شود که مجموعه‌ای سه‌گانه شامل نمونه‌ی اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر فوق‌ عریض و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی به کار خواهد رفت. بلندگوهای دوگانه و جک هدفون نیز همانند مدل قبلی در این گوشی دیده می‌شوند. از سایر شباهت‌های نسل سوم اکسپریا ۱۰ به مدل قبلی می‌توان به قرارگیری حسگر اثرانگشت در دکمه پاور دستگاه اشاره کرد.

به گزارش زومیت، طبق اطلاعات منتشر شده، محصول جدید سونی به تراشهی اسنپدراگون ۶۹۰ 5G کوالکام مجهز می‌شود. با توجه به این موضوع که نسل قبلی نیز از تراشه‌ سری ۶ شرکت کوالکام استفاده می‌کرد، می‌توان صحت این اطلاعات را تأیید کرد.

انتظار می‌رود که این گوشی طی هفته‌‌های آتی به‌طور رسمی رونمایی شود. به‌طور حتم تا آن زمان اطلاعات بیشتری در رابطه با اکسپریا ۱۰ مارک ۳ منتشر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید