رستوران شیشه‌ای همدان در آتش سوخت

  • حوادث
  • چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۴۹
    کد خبر :971540
رستوران شیشه‌ای آتش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری همدان گفت: آتش‌سوزی گسترده در باغ رستوران همدان با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از گسترش حریق جلوگیری شد.

سیدصادق پورسینا گفت: در ساعت ۲۱:۳۰ سه شنبه ۱۱ بهمن‌ماه سامانه ۱۲۵ همدان خبری مبنی بر حریق در باغ رستوران عباس آباد را دریافت کرد. با دریافت این گزارش بلافاصله چند اکیپ عملیاتی از ایستگاه ارم و دانش به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: اکیپ اول از آتش نشانان در کمترین زمان ممکن خود را به محل آتش سوزی رساندند و با حجم بسیار گسترده‌ای از دود و آتش مواجه شدند که شعله‌های سرکش آتش از طبقه دوم رستوران به بیرون زبانه کشیده و در حال سرایت به طبقه اول و سایر قسمت‌های رستوران بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری همدان تاکید کرد: با مشاهده وضعیت فوق و با توجه به گستردگی حریق اکیپ‌های پشتیبان هم به محل اعزام شدند، اما با توجه به بارش برف و کولاک شدید و به علت انسداد مسیر نیرو‌های آتش نشان مجبور به طی مسیر به صورت پیاده شدند و گروهی دیگر نیز توسط یکی از همشهریان عزیز آفرودسوار خود را به محل حریق رساندند و با کمک به تیم عملیاتی عملیات اطفاء حریق را از چندین جهت آغاز کردند.

پورسینا افزود: نیرو‌های آتش نشان پس از ساعتی تلاش مضاعف و نفس‌گیر و با انجام اقدامات تخصصی برای تأمین آب از داخل استخر و با توجه به یخ‌زدگی استخر اقدام به آبگیری روباز کرده و شعله‌های آتش را مهار کردند و از سرایت حریق به ساختمان‌های مجاور جلوگیری به عمل آوردند.

وی تاکید کرد: آتش نشانان در پایان با اطفاء کامل محل حریق و اطمینان از عدم شعله وری مجدد به عملیات خود پایان داده و با ارائه توصیه‌های لازم به ایستگاه عملیاتی خویش بازگشتند.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات شهری همدان در پایان تصریح کرد: در این حادثه تلفات جانی نداشت و علت حادثه در دست بررسی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید