ردپای ۲ زن در قتل و آدم‌ربایی

  • حوادث
  • شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۴۶
    کد خبر :951321
ردپای ۲ زن در قتل و آدم‌ربایی

با کشف جسد دختر بچه ۳ ساله افغانستانی در پارک «ولایت» تهران، تحقیقات تیم جنایی برای کشف زوایای پنهان پرونده کلید زده شد.

جمعه 13 آبان ماه جاری، کشف جسد دختر خردسالی در پارک ولایت تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 152 خانی‌آباد و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور در پارک با جسد دختر 3 ساله افغانستانی مواجه شدند که احتمالا بر اثر خفگی یا تزریق مواد مخدر به قتل رسیده بود که بررسی‌های ابتدایی مشخص کرد، دختر خردسال در مکانی دیگر به قتل رسیده و جسد وی پس از جنایت به این پارک توسط منتقل شده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان متوجه پسر بچه 5 ساله‌ای شدند که در مکان دیگر پارک حال نامساعدی دارد؛ تیم جنایی در گام نخست به سراغ وی رفتند و با بررسی‌های ابتدایی پی بردند وی برادر مقتول است که در پارک ولایت رها شده است.

تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز در ادامه به بازپرس پرونده اعلام کرد خانواده این 2 کودک ناشناس یازدهم آبان ماه مفقودی فرزندان خود را به پلیس آگاهی گزارش کرده‌اند.

بدین ترتیب تحقیقات از خانواده این 2 کودک آغاز و مشخص شد، 2 زن جوان با مراجعه به خانه این خانواده در جنوب تهران خود را خیّر معرفی و درخواست کردند برای خرید کفش، شماره پا کودکان را داشته باشند که این 2 زن جوان هنگامی که درب نیمه‌باز بوده وارد خانه شدند و اقدام به آدم‌ربایی مقتول و برادرش کرده‌اند.

کارآگاهان در گام بعدی متوجه شدند، پس از این آدم‌ربایی افرادی با شماره‌های ناشناس به اعضای این خانواده تماس گرفتند و برای آزادی این 2 کودک درخواست پول کردند!

با دستور محمدتقی شعبانی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد دختر خردسال به پزشکی قانونی و پسر 5 ساله برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل شد همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این جنایت وارد عمل شده‌اند.

تسنیم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید