رای بازی جنجالی لیگ فرانسه صادر شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ۱۳:۳۵
    کد خبر :843584
رای بازی جنجالی لیگ فرانسه صادر شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه رای دیدار جنجالی بین دو تیم نیس و مارسی را صادر کرد.

تیم‌های نیس و مارسی در چارچوب هفته سوم لیگ فرانسه در ورزشگاه آلیانز ریویرا شهر نیس به مصاف هم رفتند؛ تیم میزبان با گل دقیقه 49 کاسپر دولبرگ از مارسی پیش افتاد. بازی دو تیم در حالی که به دقایق پایانی خود نزدیک می شد، به دلیل رفتار خشونت آمیز هواداران تیم میزبان و هجوم آوردن آنها به زمین، متوقف شد.

با وجودی که این هواداران نیس میزبان بودند که در تمام طول بازی اشیائی را به سمت بازیکنان مارسی پرتاب می کردند، اما ژان پیر ریور، رییس باشگاه نیس، بازیکنان مارسی را متهم کرد که باعث ایجاد درگیری گسترده و شدیدی شدند که روز یکشنبه باعث هجوم هواداران به زمین بازی شد و سرانجام منجر به نیمه تمام ماندن مسابقه گردید.

این بازی زمانی لغو شد که بازیکنان مارسی، که پس از هجوم تماشاگران خشمگین نیس به زمین به رختکن پناه برده بودند، به دلیل نگرانی برای ایمنی خود از بیرون آمدن از رختکن امتناع کردند.

به گزارش خبرآنلاین؛ اکنون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه رای خود را در رابطه با این مسابقه جنجالی صادر کرده است که بر این اساس بازی بین دو تیم نیس و مارسی به مکان دیگری موکول و پشت درهای بسته برگزار خواهد شد که البته زمان آن هنوز مشخص نشده است. همچنین نیس با جریمه کسر دو امتیاز مواجه شده که یک امتیاز آن تعلیقی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید