رأی صادره برای شرکت آذویکو قطعی شد/ خودرو های جایگزین معرفی شدند/ تصاویر

    کد خبر :743771

سید یاسر رایگانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد رأی قطعی پرونده شرکت آذویکو گفت: شعبه پنجم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی با توجه به اینکه شرکت آذویکو در رای بدوی متهم شده و تجدیدنظر خواهی شاکیان خصوصی در صورت برائت این شرکت ممکن بود، تجدیدنظرخواهی شاکیان خصوصی رد شد.

وی افزود: این شعبه همچنین با بررسی تجدیدنظر خواهی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان، اتهام وارده از سوی شعبه بدوی مبنی بر اخفا و امتناع از عرضه کالا فروخته شده را مردود اعلام و اتهام عدم ایفای تعهدات را برای شرکت آذویکو وارد دانست که مدیرعامل این شرکت نیز در جلسه رسیدگی اتهام مذکور را پذیرفت.

کدام خودور ها جایگزین می شوند؟

رایگانی تصریح کرد: نهایتا شعبه تجدیدنظر حکم به تحویل خودرو جایگزین لوکسژن اس یو وی u۶ از پایان تیرماه سال جاری و خودرو دانگ فنگ s۵۰ از اواخر مهرماه سال جاری برحسب انتخاب مشتری را صادر کرد و نهایتا تعهدات باید تا پایان بهمن ماه اجرایی شود.

لوکسژن اس یو وی u۶

دانگ فنگ s۵۰

سخنگوی سازمان تعزیرات اظهار کرد: در مورد پرداخت خسارت تحویل خودرو که پیشتر ۱۲ درصد از زمان سررسید قرارداد تا زمان تحویل خودرو تعیین شده بود، شعبه حکم به پرداخت خسارت بر مبنای قرارداد در مواردی که خسارت بیشتری در قرارداد ذکر شده را نیز صادر کرد.

به گزارش ایلنا،وی تصریح کرد: شعبه پنجم تجدید نظر در مورد پرداخت ما به التتاوت نرخ تورم بانک مرکزی از زمان سررسید تحویل قراردادی تا زمان تحویل خودرو که در حال حاضر ۷.۲۵ درصد است نیز استعلام از بانک مرکزی در زمان اجرا و مبنا قرار دادن معادل روز تورم را ملاک پرداخت قرار داد.

رایگانی گفت: حکم صادره قطعی بوده ولازم الاجرا است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید