دی‌کاپریو فیلمنامه قاتلان ماه کامل را تغییر داد

    کد خبر :762349

اریک راث، فیلمنامه‌نویس فیلم جدید مارتین اسکورسیزی از بازنویسی فیلمنامه و همچنین تاریخ آغاز فیلمبرداری این فیلم خبر داد.

اریک راث نویسنده برنده اسکار فیلم‌های «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن» که نگارش فیلمنامه اقتباسی «قاتلان ماه کامل» را به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بر اساس رمان دیوید گرن بر عهده دارد، اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این فیلم در ماه مارس ۲۰۲۱ آغاز شود. «قاتلان ماه کامل» قرار بود ابتدا ماه مارس ۲۰۲۰ مقابل دوربین برود اما به سبب ویروس کرونا ساخت آن به تعویق افتاده است.

او همچنین با تایید شایعه تلاش لئوناردو دی کاپریو برای تغییر فیلمنامه توضیح داد: «چهار پنج سال روی کتاب «قاتلان ماه کامل» کار کردم و فکر می‌کنم فیلمنامه من بر اساس کتاب دقیق بود. داستان درباره مجموعه قتل‌های دهه ۱۹۲۰ در اوکلاهاماست. زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند. وقتی آمار قتل‌ها زیاد شد، اف‌بی‌آی پرونده را دست گرفت و یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های سازمان‌یافته تاریخ آمریکا افشا شد. دی‌کاپریو خواستار تغییر داستان بود و ما در این مورد بحث کردیم و در نهایت ۵۰ – ۵۰ برنده شدیم.»

در نسخه اولیه فیلمنامه «قاتلان ماه کامل»، دی‌کاپریو در نقش یک قهرمان و به عنوان مامور فدرال سازمان تازه تاسیس اف‌بی‌آی وارد می‌شود تا معمای چند قتل را حل کند اما در نسخه بازنویسی او در واقع برادرزاده یکی از قاتلان شرور با بازی رابرت دنیرو خواهد بود. حضور این دو بازیگر در فیلم قطعی شده است.

به گزارش ایسنا، «قاتلان ماه کامل» ششمین همکاری دی‌کاپریو با اسکورسیزی پس از فیلم‌های «دار و دسته نیویورکی‌ها»، «هوانورد»، «رفتگان»، «جزیره شاتر» و «گرگ وال‌استریت» است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید