دکتر هاشمیان: شرایط درمانی «انصاریان» با مرحوم «میناوند» متفاوت است

  • آرشیو
  • جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۱۲
    کد خبر :780996

پزشک معالج پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: برخی از وجود ویروس جهش یافته در بدن دو پیشکسوت فوتبال ایران خبر می‌دهند که این مساله از اساس غلط و شرایط درمانی علی انصاریان با مرحوم مهرداد میناوند متفاوت است.

«سیدمحمدرضا هاشمیان» روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به آخرین شرایط درمانی علی انصاریان اظهار داشت: ریه بازیکن اسبق سرخ‌آبی‌ها به شدت درگیر شده و ما همچنان بر روی درمان او مشغول هستیم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا درمان لازم انجام شود. شرایط علی انصاریان کاملا متفاوت با مرحوم میناوند است.

پ‍زشک معالج مدافع اسبق پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم شرایط ثابت انصاریان در چند روز آینده باقی بماند وضعیت ریوی مناسب نیست و امیدوارم بدتر نشود زیرا درگیری ریوی وی بسیار زیاد است. تا زمانی که شرایط به به این گونه باشد وی باید در بخش بماند. اگر شرایط ریوی وی در چند روز آینده مانند اکنون نیاز به اکسیژن رسانی داشته باشد همچنان این شیوه درمانی ادامه خواهیم داد اما اگر شرایط بدتر شود باید از مکانیزم تهاجمی استفاده کنیم که روش خطرناک‌تری است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شکل ویروس این دو فوتبالیست جهش یافته بود عنوان کرد: نه هیچ آزمایشی جهش یافته بودن کرونای انصاریان و میناوند را تایید نکرده است و این خبر را تکذیب می‌کنم. متاسفانه نمی‌دانم چرا برخی آن را منتشر کردند. نیاز به ارسال آزمایش در مورد کرونا جهش یافته وجود ندارد.

هاشمیان گفت: اینکه بخواهیم بین این ۲ فوتبالیست با دیگر بیمارانی کرونایی تفاوت قایل شویم درست نیست در این مدت با افراد زیادی سروکار داشتیم که شرایط این ۲ پیشکسوت را داشتند. متاسفانه میناوند و انصاریان دیر به پزشک مراجعه کردند و این موجب شد تا درمان آنان سخت شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید