دومین شهر صنعتی عربستان قرنطینه شد

    کد خبر :711255

این خبرگزاری به نقل از یکی از مسؤولان وزارت کشور عربستان اعلام کرد، استثنائا اجازه انجام عملیات بارگیری و جابه‌جایی کالاها در این منطقه که به دومین شهر صنعتی عربستان معروف است، داده خواهد شد.
واس در ادامه تاکید کرد، کارخانه‌های حیاتی موجود در داخل این شهرک صنعتی اجازه خواهند داشت با یک سوم نیروها به فعالیت خود ادامه دهند.
به گزارش ایسنا، وزارت امور اسلامی عربستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد، دستور ممنوعیت برپایی نمازهای جماعت و جمعه تنها پس از اطمینان از وجود تضمین‌هایی کافی برای حفاظت از مردم در برابر کرونا لغو خواهد شد.
این وزارتخانه در ادامه تاکید کرد: حفاظت از جان و سلامت مردم اولویت قطعی است که دین اسلام به ما درباره آن سفارش کرده است.
همچنین این وزارتخانه تاکید کرد: لغو موقت برپایی نمازهای جمعه و جماعت در مساجد در پی شیوع ویروس کرونا به دلیل تاکید بر حفظ جان مردم و سلامت آنها در برابر هرگونه آسیب و خطری که احتمال دارد با حضور در اجتماع برای آنها ایجاد شود، انجام شد.
خبرگزاری واس به نقل از عبداللطیف آل الشیخ، وزیر امور دینی عربستان گزارش داد: ما به شدت مشتاق لغو ممنوعیت موقت برپایی نمازهای جماعت و جمعه در مساجد هستیم و امیدواریم که این اتفاق پس از کاهش شدت این بیماری به زودی محقق شود اما این مساله کاملا منوط به دستورات پادشاه، نظر هیات علمای برجسته و ارزیابی مسؤولان بهداشتی مربوطه درباره اطمینان از رعایت تمامی شرایط و اقدامات پیشگیرانه جهت تضمین سلامت مردم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید