دومین روز اعتراضات در کاتالونیا علیه دستگیر شدن پوجدمون در آلمان

    کد خبر :251120

مقامهای کاتالونیا در اسپانیا اعلام کردند، معترضان در این منطقه برای دومین روز متوالی به اعتراضاتشان علیه دستگیر شدن کارلس پوجدمون در آلمان ادامه داده‌اند و در همین راستا اقدام به مسدود کردن برخی مسیرها و جاده های مهم کردند.

به گزارش بازتاب، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این در حالی است که کارلس پوجدمون، رهبر سابق کاتالونیا بعد از دستگیر شدن در آلمان در حال طی کردن فرآیند قضایی در این کشور با حضور در دادگاه بوده و منتظر تصمیم دادگاه‌های آلمان درباره درخواست دولت مادرید برای استردادش به اسپانیا است.

مقام‌های بخش خدمات حمل و نقل در کاتالونیا اعلام کردند، امروز (سه‌شنبه) گروه‌هایی از معترضان یک جاده مهم به مقصد شرق اسپانیا را در منطقه فیگوئرس در نزدیکی مرز با فرانسه مسدود کردند. این جاده یکی از مسیرهای کشوری مهم در اسپانیا است که دو منطقه والنسیا و تاراگونا را متصل می‌کند. همچنین معترضان در مرکز شهر بارسلونا نیز باعث اخلال در ترافیک در چندین خیابان شدند.

این در حالی است که مقام‌ها اعلام کرده‌اند که بعید است دادگاه‌های آلمان تا پیش از تعطیلات عید پاک در اول آوریل درباره وضعیت پوجدمون تصمیم بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید