دومین دوره دوسالانه طراحان بسته‌بندی برگزار می‌شود

    کد خبر :63420

دوسالانه طراحان بسته‌بندی کشور، دومین دوره برگزاری‌اش را تجربه خواهد کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی این دوسالانه، فراخوان این رویداد که از ۱۷ تا ۲۶ مهرماه امسال در گالری استاد ممیز خانه هنرمندان برگزار خواهد شد، سوم شهریورماه منتشر شد.

در این فراخوان به‌جز قوانین و شرایط شرکت در این دوسالانه، بخش‌هایی با عناوین بخش حرفه‌ای، بخش خلاقیت‌های تجربی، استودیوی طراحی برتر سال، نگاه ویژه، در تقسیم بندی آثار ارسالی به چشم می‌خورد.

در بخش هیات انتخاب و داوری، در بخش «آثار حرفه‌ای» نام‌های بیژن جناب، علی رشیدی، امرالله فرهادی، علیرضا مصطفی‌زاده و مجید عباسی، در بخش «خلاقیت‌های تجربی» نام‌های مریم کهوند، فاطمه کرکه آبادی و مهرزاد دیرین و همین‌طور در بخش «انتخاب استودیوی برتر سال» اسامی بیژن جناب، امرالله فرهادی و میترا شاهسوند و نهایتا در بخش «نگاه ویژه» نام‌های مسعود نجات، مانی نورایی و حسین پژمان‌فرد به‌عنوان داور دیده می‌شود.

دبیر دوسالانه طراحان بسته‌بندی کشور ایمان آل مظفر است و یادآور می‌شود، مدال یادمان استاد کامران کاتوزیان نیز مانند دوره اول به یک استودیوی طراحی درون سازمانی برتر یا یک گروه مستقل حرفه‌ای اهدا خواهد شد. ضمنا مطابق فراخوان آثاری که در بازه زمانی شهریور ۹۴ تا شهریور ۹۶ طراحی شده باشند، فقط در این دوسالانه پذیرفته خواهند شد.

مطابق سال‌های گذشته، نشست خبری این رویداد قبل از برگزاری نمایشگاه برای تشریح و اعلام هدف‌ها، مسیر طی شده توسط این رویداد و اعلام ویژگی‌های این دوره و تلاش‌های آموزشی برای ارتقای سطح کیفی طراحی بسته‌بندی آثار تولیدشده در کشور و سایر جزئیات برگزار می‌شود که تاریخ برگزاری آن مطابق روال به خبرگزاری‌ها اعلام خواهد شد.

همچنین روابط عمومی این رویداد اعلام کرد که این دوسالانه امسال میزبان چهار نفر از اعضای یکی از استودیوهای برتر جهان در طراحی برند و بسته‌بندی خواهد بود که نام این افراد و نحوه حضور و برگزاری ورک‌شاپ و سایر اطلاعات دقیق این مراسم در نشست خبری اعلام خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این دوسالانه برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به آدرس http://www.basteha.com مراجعه و در بخش خبر، فراخوان این دوسالانه و نحوه شرکت در آن را مطالعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید