دولت به جای حاشیه‌سازی درباره FATF به فکر معیشت مردم باشد

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵
    کد خبر :635721

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر دولت به میزانی که برای تصویب لوایح FATF وقت می‌گذارد، برای بهبود معیشت مردم وقت بگذارد، بسیاری از مشکلات مردم حل و فصل می‌شود.

 

سیدجواد حسینی‌کیا با انتقاد از دوقطبی‌سازی های جدید رئیس جمهور، اظهار داشت: خدمت به مردم باید اولویت اصلی رئیس‌جمهور باشد و وی باید از طرح مباحث اختلاف انگیز دوری کند.

 

وی با تاکید بر اینکه اولویت اصلی دولت باید حل مشکلات معیشتی مردم باشد، ادامه داد: دولت نباید به دنبال ایجاد حاشیه و فضاسازی باشد و باید روی مباحث کلان کشور تکیه کرده و از طرح مباحثی که منجر به از بین رفتن وحدت ملی می‌شود، خودداری کند.

 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط فعلی دولت باید به دنبال نهادینه کردن مباحث اقتصاد مقاومتی باشد و توجه اصلی خود را معطوف به توانمندی های داخلی کشور کرده و همچنین منابع بانکی کشور را سروسامان دهد.

 

حسینی‌کیا تاکید کرد: در صورتی که دولت و به ویژه شخص رئیس‌جمهور اولویت اصلی خود را حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بدانند، قطعا بسیاری از مسائل و مشکلات کشور حل و فصل می‌شود.

 

به گزارش مهر ،وی با اشاره به اصرار مکرر دولتمردان به تصویب لوایح FATF، گفت: اگر دولت به میزانی که برای تصویب لوایح FATF وقت می‌گذارد، برای بهبود معیشت مردم وقت بگذارد، بسیاری از مشکلات مردم حل و فصل می‌شود اما متاسفانه دولت در برخی جاها کوتاهی می کند و باید بداند که مشکلات با فرافکنی و فضاسازی حل نمی شود.

 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی درباره علت اصرار دولتمردان به تصویب لوایح FATF گفت: این مسئله حاکی از آن است که دولتمردان هنوز سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را باور نکرده اند و اگر تکیه اصلی شان به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی خودمان باشد، قطعا نباید تا این حد به دنبال غرب و تصویب لوایح مذکور باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید