دولت با حضور وزرا یا معاونینش در جلسه کمیسیون اقتصادی مشکلی ندارد

  • سیاسی
  • جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۵۰
    کد خبر :363437

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: اگر کمیسیون اقتصادی هفته آینده راجع به بحث‌های اقتصادی جلسه‌ای داشته باشد و نیازی به حضور هر کدام از اعضای دولت باشد آنها حضور می‌یابند.

«حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رییس‌جمهور، در گفت‌وگو با برنا در خصوص «جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اعضای دولت» پیرامون مشکلات اخیر گفت: روز سه‌شنبه که در مجلس حضور داشتم، برخی پیشنهاد دادند هفته آینده که نمایندگان برای سرکشی می‌روند، مجلس برای بحث‌های اقتصادی جلسه علنی داشته باشد اما آقای لاریجانی گفتند محور بحث‌های اقتصادی در مجلس کمیسیون اقتصادی است که فعال هم است.

او ادامه داد: بنابراین کمیسیون اقتصادی هفته آینده اگر راجع به بحث‌های اقتصادی جلسه‌ای داشته باشد و نیازی به حضور هر کدام از اعضای دولت باشد آنها حضور می‌یابند. از آنجایی‌که بحث در حوزه اقتصادی است طبیعتا وزارت‌خانه و دستگاه‌های اقتصادی دولت اگر نیاز باشد در آن جلسات شرکت خواهند کرد و از نظر دولت هیچ منعی وجود ندارد و مشکلی نیست.

او در پایان تاکید کرد: تا الان برنامه‌ای نبوده که کمیسیون اقتصادی با کل اعضای دولت جلسه برگزار کند. این جلسه در سطح وزرا یا معاونین است و سران قوا جلسه‌ای جداگانه دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید