دوره ارز دیجیتال میداس سرمایه راهی برای رسیدن به سود در بازار رمز ارزها

    کد خبر :869265

 

برای معامله گرانی که در بازار بورس تهران با سود حداکثری روزانه 5 درصد معامله می کنند، کسب سود های چند ده یا چند صد درصدی در یک معامله کوتاه مدت می تواند یک رویا یا حتی یک توهم باشد! اما این اتفاقی است که در بازار ارزهای دیجیتال رخ می دهد. شما هم می توانید به این سود ها برسید، به شرط آن که با مفاهیم این بازار آشنا باشید و دوره ارزش دیجیتال خوبی را گذرانده باشید. اما سراغ کدام دوره ارز دیجیتال باید رفت؟ از بین ده ها آموزش فارکس سراغ کدام یکی باید رفت؟

 

دوره ارز دیجیتال از نگاهی دیگر

برای این که بتوانیم بهترین دوره ارز دیجیتال را پیدا کنیم، ابتدا باید بدانیم که اصلا چه نیازی به این دوره ها داریم؟ در واقع ما باید ابتدا نیاز خودمان را در بازار مشخص کنیم و سپس بر اساس این نیاز شروع به جست و جو و انتخاب دوره ارز دیجیتال کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار پر ریسک و پر نوسان است. پس عملا اولین چیزی که ما باید در این بازار بدانیم و یاد بگیریم این است که ریسک را بشناسیم و بتوانیم بر اساس ریسک حرکت کنیم. شناسایی ریسک در بازار های سرمایه ای اهمیت بالایی دارد. اما این اهمیت در بازار ارزهای دیجیتال چند برابر است. چرا که بازار ارزهای دیجیتال یک بازار نوپا و جدید است و از طرف دیگر این بازار هیچ پشتوانه مادی ندارد. از طرف دیگر بازار ارزهای دیجیتال به صورت غیر متمرکز طراحی و اجرا شده است.

بدین ترتیب هیچ دولت یا ناظری در این بازار حضور فیزیکی یا مجازی ندارد. تمامی این شرایط به خوبی نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال عملا یک بازار پر ریسک و البته پر نوسان است. پس ما به دوره ای نیاز داریم که در وهله اول بتواند این ریسک را آموزش دهد و بیاموزد که چگونه می توان از این ریسک به نحوه درستی استفاده کرد.

اما شناسایی ریسک به تنهایی کافی نیست. عوامل مختلف در بازار این ریسک را تغییر می دهد و میزان آن را بسته به موقعیت ایجاد شده مشخص می کند. بنابراین در مرحله بعد باید این عوامل شناخته شود و تاثیر آن مورد بررسی قرار بگیرد. به طور مثال شما باید بدانید که کدام دسته از اخبار در این بازار تاثیرگذار هستند و کدام دسته از اخبار تاثیر چندانی ندارند.

همچنین باید با شکل تاثیرگذاری اخبار آشنا شوید. مثلا باید بدانید متاورس چیست و عملا چه تاثیری در روند بازار دارد. آیا متاورس می تواند بازار را تغییر دهد و در قیمت گذاری بیت کوین و سایر ارزهای بازار تاثیر گذار باشد یا خیر؟

بعد از این نوبت به خرید و فروش در بازار می رسد. در این حالت است که شما استراتژی خودتان را تشکیل داده اید و می توانید بر اساس آن شروع به خرید و فروش در بازار کنید. در این جا شما باید با اندیکاتورها و شاخص های عملی و مهم آشنا شوید. چارت را بشناسید و بتوانید از آن در روند استراتژی و معاملاتی خودتان استفاده کنید.

در بسیاری از انواع دوره ارز دیجیتال تنها و تنها به مورد آخر توجه شده و می شود. در حالی که یک آموزش جامع و کامل شامل تمامی موارد گفته شده است. به طور مثال دوره ارز دیجیتال میداس سرمایه را می توان یکی از بهترین و کامل ترین دوره ها دانست که به تمامی این فاکتورهای گفته شده توجه داشته و سعی کرده است بر اساس آن آموزش های خود را طراحی و ارائه کند.

آموزش فارکس چگونه باید باشد؟

تا به این جا در مورد دوره ارز دیجیتال و مفاهیمی نزدیک به آن صحبت کردیم، همچنین دانستیم که نقش مفاهیمی مانند متاورس چیست و چه تاثیری در بازار دارد. اما حال نوبت این است که بخواهیم همین روند را در مورد دوره آموزش فارکس پیاده کنیم. در واقع می خواهیم بر اساس همان استراتژی بالا مهمترین فاکتورهای بهترین آموزش فارکس را پیدا کنیم.

در بازار فارکس شما با مفهومی به نام جفت ارز روبرو هستید. بنابراین در اولین قدم شما باید با مفهوم ارز و جفت ارزها آشنا شوید. در واقع شما باید بدانید که ارزها نسبت به هم چه واکنشی دارند و این واکنش نشات گرفته از چه عواملی است. به طور مثال زمانی که شما بخواهید در جفت ارز یورو – دلار خرید و فروش کنید، باید نسبت این دو ارز به یک دیگر را بشناسید و همچنین عوامل تعیین کننده در قیمت آن ها مانند بانک مرکزی آمریکا و انگلستان، بازار آمریکا و انگلستان و اروپا و … را بشناسید. به عبارت ساده تر شما باید بتوانید اخبار مربوط به اقتصاد کشور آمریکا و کشورهای اروپایی را تحلیل کنید و مشخص کنید که هر کدام از این اخبار چه تاثیری در بازار این جفت ارز خواهد داشت.

دوره آموزش فارکس

تمامی این موارد به خوبی نشان می دهد که آموزش فارکس باید یک آموزش جامع و همه جانبه باشد. همچنین این آموزش باید سعی کند بر اساس چند جفت ارز محدود و معدود جلو برود. چرا که عوامل موثر در هر جفت ارز کاملا جدا از هم است و نمی توان به صورت کلی در مورد همه آن ها صحبت کرد. از این روست که گفته می شود در این بازار سعی کنید تنها بر روی یک یا نهایت دو جفت ارز متمرکز شوید.

این ها فاکتورهایی است که کمتر آموزش فارکسی مانند آموزش فارکس میداس سرمایه آن ها را رعایت کرده است. در واقع مدرسین میداس سرمایه سعی کرده اند بر اساس واقعیت های عملی بازار این آموزش ها را تدوین کنند. از این روست که این آموزش ها درصد موفقیت شما را در این بازارها چند برابر می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید