دندانپزشکی در خواب را حتما تجربه کنید..!

    کد خبر :902220

بیهوشی در دندانپزشکی یا دندانپزشکی در خواب با نام ( سِـدِیشن ) نیز شناخته می شود که روشی بسیار جدید و تخصصی است و توسط همه ی متخصصین و دندانپزشکی ها انجام نمیشود.

امروزه کاشت ایمپلنت دندان با بیهوشی ، روشی بسیار راحت و آسان در دندانپزشکی است. این نوع درمان در روش کاشت دندان (ایمپلنت دندان) و همچنین درمان های دیگر دندانپزشکی کاربرد زیادی دارد.

مثلا روش بیهوشی و دندانپزشکی در خواب در جراحی لثه با بیهوشی کامل یا جراحی دندان عقل با بیهوشی و ایمپلنت فوری با بیهوشی طرفداران زیادی دارد.

خیلی از افراد هنگامی که نیازمند انجام ایمپلنت دندان هستند میگویند که من از ایمپلنت می ترسم چکار کنم ؟؟

پیشنهاد ما در این موارد استفاده از روش ایمپلنت دندان آرامبخش یا بیهوشی هست که در ادامه به توضیح این روش و مرکز دندانپزشکی معتبر و مطمئن برای این روش می پردازیم با ما همراه باشید 😊

دندانپزشکی در خواب یا سِـدِیشن چیست؟

ترس از دندانپزشکی یکی از ترس های مشترک در بین مردم است که افراد زیادی درگیر این موضوع هستند و همین ترس باعث می شود که از مراجعه به موقع به دندانپزشکی پشیمان شوند و در ادامه عوارض زیادی برای دندان ها به همراه داشته باشد.

در اینجاست که برای حل این مشکلات و جلوگیری از ترس دندانپزشکی، روشی جدید بنام دندانپزشکی در خواب ابداع شده است. دندانپزشکی در خواب دقیقا همان خواب است که بیمار به خواب مصنوعی می رود و حسی ندارد.

در روش سدیشن با استفاده از داروهای آرام بخش و کنترل استرس، بیمار به خواب عمیق و راحتی می رود که باعث می شود هیچگونه درد و احساس بدی را تجربه نکند.

ایمپلنت دندان با بیهوشی کامل

بهترین و پرطرفدارترین درمان دندانپزشکی در خواب همین ایمپلنت با بیهوشی است که بسیار مورد استقبال افرادی که از ایمپلنت میترسند قرار گرفته است.

این روش چون شبیه به بیهوشی های بیمارستان است به ایمپلنت دندان با بیهوشی معروف شده است اما اینگونه نیست و اصلا بیهوشی در کار نیست.

سدیشن و ایمپلنت دندان با بیهوشی با استفاده از داروهای آرامبخش (ضد اضطراب و خواب آور) بصورت وریدی و خوراکی است که یا بصورت قرص به بیمار داده می شود و یا توسط سرم از طریق مچ دست یا بازو تزریق می شود.

روش ایمپلنت در خواب یا سدیشن هیچگونه عوارضی مانند بیهوشی های بیمارستانی ندارد و یکی از مولفه های برتر این روش همین بی ضرر بودن و مطمئن بودن این روش است که شما به مانند خواب شبانه می خوابید و پس از کاشت ایمپلنت دندان خود بیدار می شوید.

دقیقا همانند بی حسی موضعی که با تزریق در دهان، قبل از شروع کار انجام میشد و هیچگونه دردی را حس نمیکردید در دندانپزشکی در خواب هم همینطور است و افرادی که از ایمپلنت دندان می ترسند بهترین و بدون درد ترین روش ممکن همین است.

ایمپلنت فوری با بیهوشی

همانطور که میدانید ایمپلنت دندان فوری در یکروز انجام می شود و افرادی که برای کاشت دندان خود عجله دارند و یا دندان های جلوی خود را از دست داده اند، از این روش استفاده می کنند.

گاها پیش می آید که افراد دندان های زیادی را از دست داده اند و مدت زمان درمان آنها بشدت افزایش پیدا می کند. مثلا فردی می خواهد 5 الی 10 دندان خود را بکارد که در این صورت و برای زودتر انجام شدن کاشت ایمپلنت ها می توان همه اینها را در یک جلسه درمانی انجام داد.

در این حالت بهترین کار این است که ایمپلنت فوری در بیهوشی را انجام دهید و بدون احساس ترس و خستگی از مدت طولانی درمان کاشت ایمپلنت دندان های فوری خود را در یک جلسه درمانی 2 الی 3 ساعته در خواب انجام می دهید.

و دیگر نیاز نیست برای کاشت هر دندان یک جلسه جداگانه به دندانپزشکی مراجعه کنید.

جراحی لثه با بیهوشی امکان دارد یا خیر ؟

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که جراحی لثه با بیهوشی نیز امکان پذیر است اما در شرایطی خاص.

شما اگر ترس از دندانپزشکی دارید، می توانید تمامی درمان های دندانپزشکی را با این روش انجام دهید، همه درمان ها از طریق سدیشن امکانپذیر هستند. درمان هایی مانند : جراحی لثه با بیهوشی – عصب کشی دندان با بیهوشی – کاشت ایمپلنت با بیهوشی – کشیدن دندان با بیهوشی و ….

همچنین اگر فرزند شما نیز ترس از دندانپزشکی دارد می توانید زیر نظر پزشک متخصص اینکار را انجام دهید تا کودک شما بدون هیچگونه نگرانی و دردی درمان دهان و دندان خود را بموقع انجام دهد.

گاها پیش می آید که افرادی نیازمند جراحی لثه وسیع در سطح دهان خود هستند و به دلیل اینکه این درمان برای برخی افراد ترس و اضطراب به همراه دارد، پیشنهاد ما استفاده از جراحی لثه با بیهوشی است.

سدیشن یا خواب مصنوعی چگونه است؟

طبق توضیحات بالاتر پس متوجه شدید که روش سـِدِیشن (Sedation)  بیهوشی نیست و در واقع خواب مصنوعی و عمیق است که هیچگونه درد و استرسی را تجربه نخواهید کرد و باید توسط متخصص باتجربه و کاربلد انجام شود.

روال کار سدیشن به اینصورت است که در ابتدا باید توسط متخصص ایمپلنت دندان معاینه شوید و در صورت داشتن شرایط لازم اگر این روش برای شما قابل انجام باشد، می توانید اقدام کنید.

پس از آن تیم پزشکی به همراه متخصص بیهوشی باتجربه مقدمات خواب مصنوعی شما را فراهم میکنند و یک سرم به دست شما که حاوی مواد خواب آور و آرام بخش است تزریق می شود و پس از آن زمانی که شما به خواب عمیق رفتید پزشک ایمپلنت دندان کار خود را آغاز می کند.

پس از اتمام کار در حالی که شما در آرامش کامل کاشت دندان خود را انجام داده اید و هیچگونه دردی را متوجه نشدید، متخصص بیهوشی به آرامی شما را بیدار میکند و در مواقعی بیماران ادعا میکنند که اصن یادم نبود اینجام گویی که اصلا به دندانپزشکی مراجعه نکرده اند. 😊

با توجه به میزان مدت جلسه درمانی شما میزان مواد آرام بخش تغییر میکند و چند نوع آرامبخش متفاوت داریم:

انواع آرامبخشی در دندانپزشکی

آرامبخش هایی که در ایمپلنت با بیهوشی در تهران استفاده می شود دارای سطوح مختلفی هستند که با توجه به میزان استرس  اضطراب بیمار نسبت به درمان دندان پزشکی استفاده می شود.

این سطوح عبارتند از خفیف تا پیشرفته که با توجه به مدت زمان درمان، نوع درمان و میزان ترس بیمار از درمان انتخاب خواهد شد.

♦ آرامش بخش خفیف

♦ آرامش بخش متوسط

♦ آرامش بخش عمیق

♦ آرامش بخش عضلانی

♦ آرامش بخش وریدی

معرفی کلینیک دندانپزشکی با بیهوشی در تهران

برای دندانپزشکی با بیهوشی باید توجه داشته باشید که تجربه و تخصص پزشک از مهمترین عوامل است که باید در نظر بگیرید و همچنین در تهران دندانپزشکی های معدودی مانند:

یگانه کلینیک – دندانپزشکی آیریک و تاج دنتال هستند که می توانند دندانپزشکی بیهوشی در تهران را انجام دهند که یکی از کلینیک های مطرح در این زمینه دندانپزشکی آیریک است که می خواهیم به شما معرفی کنیم.

دکتر صادق آقاجری در دندانپزشکی آیریک دارای بورد تخصصی جراحی لثه و فک هستند که بالاترین درجه تخصص در این رشته میباشد. دکتر آقاجری یکی از مطرح ترین متخصصین ایمپلنت دندان هستند که با درصد بالای موفقیت کاشت دندان بسیار محبوب شده اند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت دندنپزشکی آیریک به آدرس https://iricclinic.com/  مراجعه نمائید.

دندانپزشکی آیریک با دوشعبه در شمال و غرب تهران دارای تخصص و تجربه فراوان در خدمات دندانپزشکی با بیهوشی است که می توانید انواع خدمات دندانپزشکی مانند : کشیدن دندان با بیهوشی – ایملپنت فوری با بیهوشی  جراحی لثه با بیهوشی و … را بدون دغدغه و استرس انجام دهید.

اگر علاقه مند هستید می توانید با مراجعه به وبسایت دندانپزشکی آیریک و ثبت شماره تماس خود از ویزیت و معاینه رایگان بهره مند شوید تا بصورت رایگان رزرو وقت شما انجام شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید