دلیل تست دوپینگ قبل از دربی مشخص شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۳:۰۴
    کد خبر :683222

شب گذشته نمایندگان مبارزه با دوپینگ ایران از 4 بازیکن استقلال و پرسپولیس پیش از دربی تست دوپینگ گرفتند که همین موضوع سوالات زیادی را در اذهان ایجاد کرد مبنی بر اینکه نمونه‌گیری از بازیکنان پیش از مسابقه درست است؟

مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد برای نخستین بار است در فوتبال قبل از مسابقه (out of competition) تست دوپینگ گرفته می‌شود، اظهار داشت: هر چیزی شروعی دارد و این موضوع دستور وادا بوده است. ما طبق قوانین AFC و فیفا این تست‌ها را می‌گیریم.

به گزارش فارس،وی افزود: تست خارج از مسابقه اتفاقا برای یک بازی مهم مانند دربی بسیار مهم است. دوستان ما در این باشگاه و همین طور بازیکنان همکاری بسیاری خوبی داشتند. باید خوشحال باشیم که این اتفاق افتاده است و باید تشویق کنیم تا برای مسابقات بعدی هم این اتفاق رخ دهد. همه چیز طبق روال بوده و باید تلاش کنیم ورزشکاران با دوری از دوپینگ نتایج خوبی بگیرند.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در پاسخ به این سوال که آیا ماموران نادو امروز هم در دربی حاضر می‌شوند، عنوان کرد: هر امکانی وجود دارد حتی گرفتن تست دوپینگ در منزل. ممکن است ماموران وادا خارج از کشور بیایند و نمونه بگیرند ما می‌خواهیم با نمونه‌گیری زیاد این اتفاق نیفتد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید