دلایل تأخیر در انتخاب سرمربی جدید پیکان چیست؟

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۳۱
    کد خبر :449987

اختلافات درونی باعث شده باشگاه پیکان برای انتخاب سرمربی جدیدش با مشکل روبه‌رو شود.

جدایی مجید جلالی از پیکان در شرایطی رقم خورد که یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه اصرار به این اتفاق داشت، موضوعی که حتی مدیران کارخانه ایران خودرو بعد از پایان ماجرا از آن باخبر شدند. در واقع هر نوع تصمیمات مهمی در باشگاه پیکان تا قبل از برکناری مجید جلالی با مشورت مدیران کارخانه پیکان اتفاق می‌افتاد، اما وقتی در زمینه برکناری این مربی با آنها مشورت نشد، مشکلات زیادی پیش روی مسئولان این باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید به وجود آمده است.

زمزمه بازگشت جلالی
وقتی مدیران کارخانه پیکان مخالفت ضمنی خود را با برکناری جلالی اعلام کردند زمزمه‌هایی در این باشگاه مبنی بر بازگشت این مربی به پیکان به گوش رسید، موضوعی که می‌توانست در صورت عملی شدن برای اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان گران تمام شود. در این زمینه تلاش‌هایی در باشگاه پیکان صورت گرفت که موضوع بازگشت جلالی منتفی شود و همین تلاش‌ها تأخیر زیادی را برای انتخاب جانشین این مربی به وجود آورد. مصاحبه‌های مسئولان باشگاه پیکان در اوایل هفته قبل مبنی بر اینکه به زودی تمرینات تیم‌شان با سرمربی جدیدی آغاز خواهد شد به خوبی نشان‌دهنده این موضوع است که در باشگاه پیکان اختلاف‌نظرها وجود داشته و دارد. این در شرایطی است که تمرینات پیکان چند روزی است زیر نظر محمدرضا طهماسبی آغاز شده.

شرایط سخت برای انتخاب سرمربی جدید
مدیران کارخانه پیکان اگرچه در برکناری مجید جلالی نقشی نداشتند، اما این دلیل نمی‌شود در انتخاب جانشین وی نیز دخالتی نکنند. با نظر آنها هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان شرایطی خاص را برای انتخاب سرمربی جدید در نظر دارند. اینکه هر مربی انتخاب می‌شود باید با او تا پایان نیم‌فصل قرارداد امضا شود و در صورت عملکرد مثبت، آن وقت قرارداد وی تمدید شود. شرطی که طبیعی است هر مربی قبول نکند.

کدام گزینه جدی‌تر است
حسین فرکی، جواد نکونام و مهدی تارتار جدی‌ترین گزینه برای جانشینی مجید جلالی هستند که البته در این بین تارتار با دریافت حق و حقوقش از باشگاه پارس جنوبی جم تصمیم گرفت در این تیم بماند. در این بین یک گزینه دیگر هم حاضر نیست با شرایطی که باشگاه پیکان در نظر گرفته است، کنار بیاید. فرکی در شرایطی قصد بازگشت به نیمکت مربیگری را دارد که حداقل قرارداد یک سال و نیمه با پیکان امضا کند. از این جهت که او خودش این تیم را نبسته و کار سختی برای نتیجه‌گیری در این تیم خواهد داشت، اما شرایط نکونام تا حدی متفاوت است. او شرایط برای ادامه کار در نساجی را بسیار سخت دیده و از حضور در پیکان استقبال می‌کند. نکونام قصد دارد چند بازیکن هم از تیم نساجی با خودش به این تیم بیاورد تا شانس موفقیتش در پیکان را بالا ببرد، اگرچه او چاره‌ای ندارد جز اینکه شرایط باشگاه پیکان برای عقد قرارداد چند ماهه را بپذیرد. به‌هرحال باید دید در روز‌های آتی در نهایت چه اتفاقی در باشگاه پیکان رخ خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید