دستگیری ۴۴ قاچاقچی در ۷۲ ساعت گذشته

    کد خبر :838433

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۴۴ قاچاقچی و کشف بیش از ۹۰۰ هزار قلم انواع لوازم قاچاق، از جمله لوازم پزشکی، در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق شده را ۳۶۲ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه پلیس تهران بزرگ، سردار “حمید هداوند” در این باره گفت: در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ناامن کردن انبار‌های دپوی کالا، هشتمین مـرحلـه طــرح سـراسـری، استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به مدت ۷۲ساعت اجرا شد.

وی بیان داشت: این طرح با اولویت مقابله با قاچاق کالا‌های گمرکی، دخانی و ترانزیتی، و نظارت و پایش انبار‌ها در جنوب تهران اجرا گردید و ۲۰ اکیپ از کارآگاهان به محل‌ها و نقاط آلوده اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح ۹۰۰ هزار قلم انواع کالا‌های قاچاق و فاقد مجوز‌های قانونی کشف شد، عنوان داشت: کالا‌های مکشوفه شامل مواد غذایی، الکتریکی و الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، پارچه، آرایشی و بهداشتی، دارو، لاستیک خودرو، سیگار، ماینر، موتورسیکلت سنگین، لوازم پزشکی است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان این پلیس با رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند، مالک کالا‌ها را شناسایی کنند، افزود: پس از هماهنگی قضائی ۴۴ تن از مالکان کالا‌ها دستگیر و با تکمیل ۵۰ فقره پرونده، متهمان در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

سردار هداوند ابراز داشت: در این طرح ۱۶ دستگاه خودرو توقیف و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۶۲ میلیارد ریال اعلام کرده اند.
وی، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده احتکار کالا و هرگونه حمل و نگهداری کالای قاچاق با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید