دستگیری ۲ موبایل قاپ در مرکز پایتخت

    کد خبر :672112

سرکلانتر هفتم پایتخت، از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه ای و اعتراف آنان به ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

 

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۰۵ هفدهم دی ماه مأموران انتظامی کلانتری ۱۳۰ نازی آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان صابونیان بودند که به ۲ موتورسوار که در حال فروش یک دستگاه گوشی بودند، برخورد کردند.

 

سرکلانتر هفتم گفت: موتورسواران مدتی تحت مراقبت مأموران کلانتری ۱۳۰ قرار گرفتند تا اینکه برای بررسی موضوع به موتورسواران نزدیک ولی هر دو موتورسوار به محض مشاهده تیم گشت انتظامی از محل گریختند.

 

این مقام انتظامی عنوان کرد: مأموران به تعقیب متهمان پرداختند و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند راکب و ترک نشین موتورسیکلت را دستگیر و تحت بازجویی اولیه قرار دهند.

 

وی با اشاره به اینکه متهمان هر جوان ۱۹ و ۲۰ ساله بودند در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند، تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از متهمان، تعداد ۵ دستگاه گوشی سرقتی از آنان کشف شد.

 

جلیلیان با بیان اینکه متهمان به همراه موتورسیکلت توقیفی و گوشی‌های سرقتی به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد منتقل شدند، ادامه داد: متهمان در کلانتری به ۱۲ فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

 

به گزارش مهر ،سر کلانتر هفتم افزود: در گام بعدی مأموران کلانتری نازی آباد موفق شدند مالکان گوشی‌های سرقتی را شناسایی و برای شناسایی متهمان به کلانتری دعوت شدند.

 

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان اظهار داشتند، سرقت‌ها را برای تأمین هزینه مصرف مواد مخدر انجام می‌دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید