دستگیری سارق قوی هیکل پس از فرار دیوانه وار در بزرگراه

  • حوادث
  • پنجشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :357965

رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری سارقان خودرو که با ناشی گری حین فرار خودرو را واژگون کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش شاهد افزایش گزارش‌ها و شکایات شهروندان در خصوص افزایش سرقت تجهیزات داخلی و به ویژه باطری خودروهایشان بودیم که در همین راستا عوامل کلانتری 150 تهرانسر، گشت زنی هدفمند خود در حوزه استحفاظی را آغاز کرده و مدتی بعد هنگام گشت زنی در خیابان به رفتار مشکوک راننده یک دستگاه سواری پرشیا مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه با شک مأموران، آنان برای بررسی اقدام به استعلام پلاک خودروی پرشیای نقره‌ای رنگ کردند، گفت: همچنین با بررسی بیشتر متوجه شدند که راننده این خودرو که فردی قوی هیکل بود قصد دارد با دیلم در اتوبوس را باز کند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر با بیان اینکه در استعلام پلاک خودرو نیز مشخص شد که این خودرو صبح همان روز در محدوده خیابان ستارخان به سرقت رفته است، افزود: در همین راستا ماموران به خودرو نزدیک شده و قصد دستگیری راننده و فرد همراه او را که با نقابی بر صورت در حال باز کردن در اتوبوس بودند داشتند اما این افراد به محض رویت ماموران سوار بر خودرو شده و پا به فرار گذاشتند.

فاضلی با بیان اینکه راننده خودرو به شکل دیوانه واری در خلاف جهت بزرگراه در حال رانندگی بود و ماموران نیز در تعقیبش بودند اظهار کرد: به ناچار ماموران پلیس اقدام به شلیک تیر هوایی کرده اما این افراد همچنان به فرار و رانندگی دیوانه وار خود ادامه دادند که سرانجام در سر یکی از پیچ‌ها ناتوانی راننده در کنترل سواری پرشیا سبب واژگونی این خودرو شد.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر با بیان اینکه دو متهم پس از واژگونی خودرو از آن خارج شده و از دو مسیر متفاوت پا به فرار گذاشتند، گفت: دقایقی هم تعقیب و گریز با پای پیاده انجام شد تا اینکه در حالیکه سارق قوی هیکل راهی جز تسلیم شدن در برابر پلیس نداشت سعی کرد تا با قمه به ماموران حمله کند که البته در اقدام خود ناکام مانده و دستگیر شد. این فرد که متولد سال 1360 بوده به کلانتری منتقل شده و در تحقیقات اولیه به سرقت خودروی سواری و نیز سرقت از بیش از 130 دستگاه خودرو اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات مأموران برای دستگیری همدست متواری این فرد نیز ادامه دارد، اظهار کرد: در همان مراحل اولیه بیش از 100 شاکی این فرد شناسایی شده و به کلانتری دعوت شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از لوازم همراه متهم شاه کلید، دیلم و سلاح سرد نیز کشف شد، گفت: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید