دستگیری سارق حرفه‌ای در سفر تفریحی

  • حوادث
  • یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۲
    کد خبر :380929

 

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در سفر تفریحی خبرداد.

در تاریخ 26 خردادماه امسال پرونده‌ای با موضوع کشف یک دستگاه خودرو پژو پارس به شماره انتظامی معلوم به همراه یک متهم از کلانتری 181 عوارضی برای رسیدگی تخصصی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرارگرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم دستگیر شده به همراه دو نفر دیگر قصد سرقت یک دستگاه پژو پارس را داشتند که با حضور ماموران کلانتری اقدام به فرار کرده اما پس از تعقیب و گریز یکی از سارقان دستگیر و دو نفر دیگر از محل متواری شده‌اند.

در بررسی از متهم دستگیر شده که مدعی بود به همراه دوستانش برای تفریح به تهران آمده مشخص شد که خودرو پژو پارس توقیف شده دارای سابقه سرقت است و همچنین آلات و ادوات ویژه سرقت خودرو نیز از داخل خودرو کشف شده بود.

در ادامه تحقیقات و با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار در پلیس آگاهی، کارآگاهان ضمن شناسایی هویت واقعی متهم به نام اصغر . ر که در مراحل اولیه دستگیری خودش را با هویت مجعول به مأموران معرفی کرده بود اطلاع پیدا کردند که وی یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای در زمینه سرقت با هشت فقره سابقه محکومیت کیفری است.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی با اشاره به ادامه رسیدگی به این پرونده برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی اعضای این گروه از سارقین خودرو گفت: با توجه به شواهد و دلایل به دست آمده درحالی که متهم دستگیر شده چاره ای جز اعتراف نداشت صراحتا به بیش از 15 فقره سرقت خودرو و همچنین معرفی دو همدست خود اعتراف کرد که با انجام تحقیقات شبانه روزی تعدادی از محل های سرقت و مالباختگان و همچنین خودروهای مسروقه کشف شد و در حال حاضر ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 5 تهران ، اقدامات برای دستگیری دیگر متهمان پرونده در دستورکار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید