در ژاپن فروشگاه ها فروشنده رباتی خواهند داشت

    کد خبر :933849
فروشنده رباتی

تا پایان ماه، فروشند‌ه رباتی TX SCARA ایجاد شده توسط Telexistence در فروشگاه های زنجیره ای FamilyMart ژاپن به کار گرفته می شوند. آنها کالاهای موجود در قفسه ها را دوباره پر می کنند و در دسترس بودن آنها را نظارت خواهند داشت.

بازتاب-در مرحله اول، آنها در 300 فروشگاه که به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند، حضور خواهند داشت. ربات‌ها توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند، در حالی که اپراتورها می‌توانند از راه دور بوسیله یک هدست واقعیت مجازی به آنها متصل شوند. در عین حال، گفته می‌شود که ربات‌های جدید در 98 درصد موارد قادر به جایگزینی یک فرد هستند.

همانطور که معلوم شد، در ژاپن پرسنل کافی وجود ندارد که موافق کار در چنین منطقه‌ای باشند. همچنین برخی از کارمندان را برای بهبود کیفیت خدمات مشتری آزاد می‌کند. در عین حال، شبکه تجارت نه تنها برای خود ربات‌ها، بلکه برای پشتیبانی از اپراتورهای راه دور نیز هزینه خواهد کرد.

ربات ها جدید از سرویس ابری Microsoft Azure و پلتفرم هوش مصنوعی Nvidia Jetson استفاده می کنند. اگر پروژه طبق برنامه پیش برود، توسعه خواهد یافت. قدم بعدی معرفی ربات‌های TX SCARA به 150000 سوپرمارکت ایالات متحده است.

پیش از این گزارش شده بود که ربات “Dunyasha” در امارات متحده عربی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید