دروازه‌بان پرسپولیس به قرنطینه رفت

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۲۴
    کد خبر :698871

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی از ایران به کشور بازگشته به سوژه برخی رسانه‌های کشورش تبدیل شده است.

در همین راستا سایت dalmatinskiportal کرواسی شرایط این بازیکن را در بازگشت از ایران مورد بررسی قرار داده و گفت‌وگویی را هم با وی انجام داده است.

این سایت کروات در ابتدای صحبت‌های خود نوشت، «بوژیدار رادوشویچ» فوتبالیست کروات که در چهار سال اخیر در ایران فعالیت می‌کرده، عصر روز گذشته همراه خانواده‌اش به کرواسی و خانه‌اش شهر اشپیلت بازگشت چرا که ورزش ایران تا زمان گسترش ویروس کرونا متوقف شده است. او راه طولانی را هم در بازگشت پشت سر گذاشته، چرا که از تهران ابتدا به دوحه سفر کرد و سپس به زاگرب رسید.

رادوشویچ در این باره گفت: از تهران برخی پروازها به سمت بارسلونا و فرانکفورت انجام می‌شد اما آلمان مرزهایش را بسته است. البته من به این خاطر برای بازگشت تلاش می‌کردم چون خانواده‌ام با من بودند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با زمان شروع مجدد بازی‌های لیگ برتر در ایران افزود: برخی تلاش‌ها صورت گرفت تا لیگ ایران از دوم آپریل (14 فروردین سال 99) از سر گرفته شود اما شرایط چندان خوب نیست و نمی‌دانیم که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. در حال حاضر ۹ مسابقه باقی مانده و ما هم برای چهارمین سال متوالی مدعی اول قهرمانی هستیم. از طرفی دیگر لیگ قهرمانان آسیا هم برگزار نمی‌شود. من فکر می‌کنم باید این تصمیم را بگیرند که در صورت ناتمام ماندن لیگ داخلی، پرسپولیس را قهرمان معرفی کنند. چرا که همه قوانین و سناریوهایی که گفته می‌شود از سوی فیفا مطرح شده، قهرمانی پرسپولیس را تایید می‌کند. از طرفی اختلاف امتیاز ما با سایر تیم‌ها گویای همه چیز است.

این سایت کروات در ادامه به شرایط این بازیکن اشاره کرد و نوشت که او باید ۱۴ روز بدون ارتباط در خانه بماند. البته این شرایط برای او سخت نخواهد بود چرا که او در تهران ۲۰ روز در خانه مانده و با شرایط آشنایی دارد. البته او در نهایت به سختی توانست بلیت بازگشت را تهیه کند، چرا که در این شرایط او برای بازگشت به کرواسی باید مبلغ ۴۵۰۰ یورو را برای بازگشت هزینه می‌کرد. رادوشویچ از باشگاه پرسپولیس هم تشکر کرد که برای او بلیت تهیه کرده و اجازه نامه خروج از کشور را برای او تهیه کرده است تا زمانی که شرایط مهیا نشود، او به ایران باز نخواهد گشت.

رادوشویچ روز گذشته در بدو بازگشت به کرواسی تحت معاینات پزشکان قرار گرفت و جواز ورود به کرواسی را بدست آورد. اما باید ۱۴ روز در قرنطینه بماند. او در نخستین خروجش از قرنطینه ۱۰۰۰ یورو جریمه خواهد شد و در دومین حضور هم ۱۸ هزار یورو جریمه و یک سال تا سه سال زندان محکوم می‌شود. این بازیکن همچنین یک خودرو از زاگرب به اشپیلت اجاره کرد تا هیچ فرد دیگری در معرض خطر قرار نگیرد.

رادوشویچ در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: باید به قوانین احترام بگذاریم و در خانه بمانیم. من شرایط را درک می‌کنم چرا که پدر بزرگ خودم بیش از ۸۰ سال سن دارد و دوست ندارم به هیچ وجه مشکلی برای وی به وجود بیاید.

وی تاکید کرد: پدرم پیش از بازگشت من یک باشگاه خانگی درست کرد و من تمریناتم را در خانه به صورت روزمره انجام می‌دهم.

این دروازه‌بان سپس به شرایط سایر خارجی‌های لیگ اشاره و تصریح کرد: میشو کریستیچوویچ سرمربی شاهین شهرداری چند روز قبل از من ایران را ترک کرد. میودراگ رادولوویچ سرمربی ذوب‌آهن و هروویه میلیچ هم بازگشتند. «بژودوو» مهاجم صربستانی ذوب‌آهن هم همچنین. اما سپاروویچ کمک مربی شاهین هنوز در ایران مانده و امیدوارم او هم زودتر به کشورش بازگردد. البته مارکوویچ هم به خاطر مشکل ویزا هواپیمایی روسیه او را قبول نکرد و بلیت او به بلگراد لغو کرد. در حال حاضر شرایط او هم نگران کننده است و امیدوارم مشکل او هم حل شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید