درب پارکینگ بورس تهران فک پلمب شد

    کد خبر :855156

سرپرست شرکت بورس تهران گفت: با مذاکره‌ای که با شهرداری داشتیم درب پارکینگ بورس تهران فک پلمب شد.

آقای محمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: روز پنج شنبه شهرداری منطقه ۲، درب پارکینگ ساختمان بورس تهران را پلمب کرد، اما این مشکل برطرف و فک پلمب انجام شد ضمن اینکه این موضوع به معاملات ربطی ندارد و خللی در آن ایجاد نمی‌کند و شنبه معاملات بورس و اوراق بهادار مانند گذشته انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساختمان بورس تهران در اوایل دهه ۹۰، ساخته شد افزود: در زمان ساخت ساختمان بورس تهران در سعادت آباد، قرار شد ۱۰ طبقه اداری و ۷ طبقه زیر زمین ساختمان ساخته شود.

سرپرست شرکت بورس و اوراق بهادار تهران ادامه داد: شهرداری منطقه ۲، شرکت بورس تهران را ملکی تجاری و دارای کسری پارکینگ قلمداد می‌کند این درحالیست که در بورس تهران خرید و فروش صورت نمی‌گیرد بنابر‌این تجاری محسوب نمی‌شود.

وی گفت: در ابتدای سال ۹۹، رای کمیسیون ماده ۱۰۰ درباره مشاعات ساختمان بورس صادر شد و در دیوان عدالت اداری پیگیری‌ها صورت گرفت، اما رای به نفع بورس تهران صادر نشد.

گودرزی بیان کرد: بدهی شرکت بورس تهران ۴۸۶ میلیارد تومان بوده است که درحال مذاکره با شهرداری هستیم و تلاش می‌کنیم با مذاکره پایان کار ساختمان شرکت بورس را اخذ کنیم.

وی افزود: بر طبق اساسنامه شرکت بورس تهران، بیشتر فعالیت بورس نظارت برفعالیت کارگزاری‌ها، ناشران و ارائه خدمات عمومی به سهامداران است و‌فعالیت شرکت بورس تجاری تلقی نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید