داغ شدن هشتگ “ترامپ حالش خوب نیست” در توییتر /عکس

    کد خبر :722763

این اتفاقات در آستانه تولد هفتاد و چهار سالگی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رخ داد و منتقدان وی این اتفاقات را به ناخوش بودن وضعیت سلامتی وی نسبت دادند.

تصاویر منتشر شده از این مراسم که روز شنبه برگزار شده بود، نشان داد که ترامپ ظاهرا توانایی ایستادن بر پاهای خود را نداشت و برای پایین آمدن از پله‌ها به شدت احتیاط می‌کرد و قدم‌های کوچک بر می‌داشت.

به گزارش ایسنا،ترامپ در دفاع از خود یک توییت تند و صریح منتشر کرد و توضیح داد رمپی که از آن پایین می‌آمد بسیار بلند و شیب‌دار بود و هیچ نرده و دستگیره‌ای نداشت و از همه مهم‌تر بسیار لیز و لغزنده بود.

وی در این توییت نوشت: آخرین کاری که بخواهم برای “اخبار جعلی” انجام دهم این است که زمین بخورم و مسخره آنها شوم. 10 قدم آخر را دویدم تا زودتر به زمین برسم!

در بخش دیگری از تصاویر منتشر شده، مشخص شد که ترامپ با لیوان آبش نیز مشکل داشته و برای بلند کردن آن از هر دو دستش استفاده کرده است. اما ترامپ در تویتش اشاره‌ای به دو دستی گرفتن فنجان آبش نکرد.

این نخستین باری نیست که ترامپ برای بلند کردن فنجان آبش از هر دو دست خود استفاده می‌کند.

این اتفاق در برهه زمانی بسیار حساسی برای ریاست جمهوری وی آن هم در آستانه 74 سالگی‌اش رخ داد. بسیاری از منتقدان ترامپ از این لحظه استفاده کرده و درباره وضعیت سلامتی‌اش گمانه‌زنی‌هایی مطرح کردند و هشتگ “ترامپ حالش خوب نیست” در حال حاضر شدیدا مرسوم شده است.

این در حالی است که کاخ سفید اوایل ماه جاری میلادی نتایج بررسی سالانه وضعیت سلامتی ترامپ را منتشر کرد که نشان می‌داد ترامپ در شرایط جسمانی خوبی قرار دارد.

اما دکتر بندی لی، روانپزشک از دانشگاه ییل در واکنش به این تصاویر منتشر شده در توییتی نوشت: این یک نشانه آسیب عصبی مزمن و پایدار است که با مشکلات دیگر همراه شده و انجام یک اسکن مغز را واجب و ضروری می‌سازد.

جان کوپر، یکی از اهداکنندگان مالی برای کمپین جو بایدن نیز در توییتی نوشت: تصاویر اخیر مشخصا نشان داد که ترامپ از نظر جسمی مشکل دارد. نحوه راه رفتن او، اینکه چطور یک لیوان آب را در دست میگیرد، لکنت زبانش و عدم تمرکز نشانه‌هایی از وجود یک مشکل در ترامپ هستند. کاخ سفید چه چیزی را پنهان می‌کند؟

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید