خودرو کانسپت ID Aero فولکس واگن معرفی شد/ یک محصول مفهومی

    کد خبر :920662

شرکت فولکس واگن به تازگی از خودرو کانسپت ID Aero رونمایی کرده که تلفیقی از طراحی آینده و نسل فعلی این شرکت فعال در صنعت خودروسازی است. محصولی که انتظار داریم با پیشرانه الکتریکی عرضه شود.

بازتاب- طراحی این مدل کانسپت به شدت با نسخه نهایی فاصله کمی داشته و انتظار داریم در مدل تولیدی تفاوت‌های بسیار کمی را شاهد باشیم. به گفته شرکت آلمانی، این مدل پس از ID 4 به بازار عرضه خواهد شد که بدان معنا بوده چند سالی تا عرضه فاصله دارد.

خودرو کانسپت ID Aero فولکس واگن معرفی شد-1

رالف براندشتاتر یکی از مدیران ارشد فولکس واگن اظهار داشت:

این خودرو دارای طراحی احساسی بوده و در عین حال کاملا آیرودینامیک است. همچنین با یک بار شارژ مسافتی 600 کیلومتری را می‌پیماید. فضای کابین بسیار پریمیومی و مدرن است و در سوی دیگر با استراتژی ACCELEREATE ما به شدت قصد داریم بر تعداد محصولات الکتریکی خود اضافه کنیم. پس از ID 4 این محصول برقی بعدی ما برای بازار چین، اروپا و ایالات متحده خواهد بود.

خودرو کانسپت ID Aero فولکس واگن معرفی شد-2

شرکت فولکس در تفسیر این مدل می‌گوید که کانسپت ID Aero دارای طراحی به شدت آیرودینامیک است و در عقب سقف شیب داری دارد که آن را به مدلی کوپه شبیه کرد. همچنین ضریب درگ آن 0.23 بوده و موجب خواهد شد تا حرکت روانی در رانندگی داشته باشد. یک باتری 77 کیلووات ساعتی قرار است انرژی بخش این مدل باشد و برد مسافتی آن به 620 کیلومتر می‌رسد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت فولکس واگن مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید