خودرو خاص بوگاتی Baby II Carbon Edition رونمایی شد

    کد خبر :959291

بوگاتی همچون دیگر برندهای تولیدکننده خودروهای گران قیمت و خاص، به تازگی از یک محصول ویژه برای مشتریان خود به نام Baby II Carbon Edition را معرفی کرد. Bugatti Baby II هرگز یک اسباب‌بازی مقرون‌به‌صرفه نبوده و حتی در شکل بسیار پایه‌، حدود 35000 دلار قیمت دارد.

بازتاب-این وسیله نقلیه از بوگاتی میسترال الهام گرفته شده، خودرو افسانه‌ای بوگاتی که از پیشرانه 8.0 لیتری W16 این شرکت بهره می‌برد و سریع‌ترین رودستر جهان بود. بار دیگر بوگاتی با شرکت The Little Car برای ایجاد نسخه کربنی همکاری کرد و این دو شرکت از “معماری پیشرفته فیبر کربن” برای ساخت خودرو استفاده کردند. با این حال، بوگاتی Baby II Carbon Edition کاملاً در تعداد محدودی به تولید می‌رسد و فقط در صورتی می‌توانید آن را خریداری کنید که یک Mistral داشته باشید، اما در این صورت، بوگاتی این خودروی کوچک را مطابق با مشخصات شخصی شما مونتاژ می‌کند.

 بوگاتی Baby II Carbon Edition

از نظر بصری، Carbon Edition بسیار شبیه به نسخه های معمولی Baby II است، اگرچه ترکیبی از رنگ سیاه و فیبر کربن قابل مشاهده برای اجزای خاص وجود دارد. اگر می‌خواهید افتخارات کشور بوگاتی را به این مدل بدهید، حتی می‌توانید کناره ماشین اسباب بازی خود را با پرچم فرانسه همراه سازید. چراغ‌های جلوی گرد به نظر قدیمی هستند، اما در واقع عناصر نور افقی LED را با طراحی چراغ Mistral همراه ساختند.

بوگاتی Baby II Carbon Edition کم نظیر و نوستالوژیک

بوگاتی Baby II برای اولین بار در سال 2019 به عنوان ادای احترامی به ساخت اولیه بوگاتی Baby  در سال 1926 رونمایی شد. این یک نسخه در مقیاس 75 درصد از بوگاتی تایپ 35 بود که فقط به 500 نمونه محدود می‌شد. هیچ خبری از پیشرفت‌های مکانیکی در این نسخه جدید کربنی وجود ندارد، که احتمالاً به این معنی است که می‌توانید آن را در یکی از سه نسخه موجود (البته اگر میسترال دارید) داشته باشید. مدل پرطرفدار Baby II دارای یک پیشرانه الکتریکی با باتری 2.8 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی با خروجی 13.4 اسب بخار (10 کیلووات) است. این قدرت باید برای رسیدن به حداکثر سرعت 42 مایل در ساعت (70 کیلومتر در ساعت) کافی باشد.

 بوگاتی Baby II Carbon Edition

بوگاتی می‌گوید که Baby II Carbon Edition جدید 80000 یورو به اضافه مالیات و حمل و نقل قیمت دارد که با نرخ فعلی تبدیل به 84500 دلار می‌شود. این وسیله نقلیه ترازو به عنوان “اقلام کلکسیونی نهایی برای صاحبان خوش شانس Mistral” توصیف شده است. برای کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت بوگاتی مراجعه کنید. همانطور که گفته شد با یک مورد کلکسیونی همچون دیگر مدل‌های این برند رو به رو هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید