خودرویی که مخصوص دختران تولید شد/ تصاویر

  • خودرو
  • پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ۹:۵۰
    کد خبر :890555
خودرویی که مخصوص دختران تولید شد

نسخه دخترانه از بایک BJ40 معرفی شده است تا توجه دختران علاقه‌مند به آفرود را به خود جلب کند.

بایک BJ۴۰ یک آفرودر چینی است که با کپی‌برداری از محصولات شرکت آمریکایی جیپ طراحی شده است. طی چند سال اخیر بارها در نمایشگاه‌های خودرو داخلی مشاهده شده اما تاکنون خبری از عرضه آن به بازار ایران مخابره نشده است. در همین حال نسخه ویژه‌ای از BJ۴۰ در چین معرفی شده است تا توجه دختران علاقه‌مند به آفرود را به خود جلب کند.

نام کامل این نسخه BJ۴۰ Ring Tower Champion Edition ۲۰۲۲ است و طراحان بایک سعی کرده‌اند تا برخی المان‌های دخترانه را در این خودرو لحاظ کنند. برای مثال درب قسمت بار خودرو دو تکه طراحی شده است چرا که مطابق تحقیقات این شرکت، دختران به این طرح درب قسمت بار علاقه دارند.

به گزارش خودروبانک، علاوه بر المان‌های طراحی جدید، استحکام برخی قطعات همچون لولای درها نیز افزایش یافته است. دیفرانسیل خودرو نیز قوی‌تر از نسخه استاندارد طراحی شده و تنظیمات بیشتری را ارائه می‌دهد. علت این کار به گفته بایک مقابله با گیر کردن دختران راننده در مسیرهای آفرودی است.

زیر کاپوت بایک بایک BJ۴۰ تاور چمپیون ادیشن، پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با ۲۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور قرار دارد. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به هر دو دیفرانسیل خودرو را عهده‌دار است. بایک برای قسمت جلوی خودرو از آلومینیوم استفاده کرده است تا توزیع وزن بایک BJ۴۰ را بهبود بخشد. دوربین‌های مختلف در قسمت‌های جلو، عقب و جانب خودرو نیز موجب تسلط بهتر راننده بر اوضاع می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید