خواهر ترامپ: برادرم به هیچ اصولی پایبند نیست

    کد خبر :740780

در صدایی که توسط «مِری ترامپ» برادرزاده رییس جمهوری آمریکا ضبط شده، ماریان ترامپ بری خواهر بزرگتر ترامپ و قاضی پیشین فدرال با انتقاد شدید از برادرش تاکید کرده است که وی هیچ اصولی ندارد.

ماریان در این صدای ضبط شده گفته است که چطور می‌شود که خانوده من خطرناک‌ترین مرد جهان را به وجود آورد. مری ترامپ پس از انتشار این صدای ضبط شده گفت که وی ضبط گفتگو‌ها با عمه خود را در سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ انجام داده است.

در یکی از این صداها، بری ۸۳ ساله می‌گوید مصاحبه سال ۲۰۱۸ برادرش را در شبکه فاکس نیوز شنیده که او را به عنوان قاضی ناظر بر پرونده کودکان مهاجر جداشده از والدین در مرز انتخاب کرد.

بری ادامه می‌دهد: «اگر شما فردی مذهبی بودی، به مردم کمک می‌کردی. این کار را نکن».

در ادامه مطلب درج شده در این خبرگزاری آمریکایی آمده است: خواهر بزرگتر ترامپ در قسمت دیگری از سخنان ضبط شده‌اش گفته است: توییت‌های لعنتی و دروغ هایش! او بدون آمادگی صحبت می‌کند و دروغ می‌گوید.

خواهر ترامپ همچنین در بخش دیگری از سخنان خود می‌گوید که برادرش [دونالد ترامپ]هرگز نظرات وی را در مورد پرونده‌های مهاجرتی نخوانده است.
این صدا‌ها نخستین بار توسط روزنامه واشنگتن پست منتشر شد و سپس نسخه آن بدست آسوشیتدپرس رسیده است.

این صدا‌ها تنها یک روز پس از برگزاری مراسم یادبود «رابرت ترامپ»، برادر بری و رییس جمهوری منتشر شد. مراسم یادبود رابرت ترامپ روز جمعه گذشته در کاخ سفید برگزار شد.

ترامپ پس از شنیدن‌ صدا‌های ضبط شده گفت: «هر روز چیزی پیش می‌آید، چه کسی اهمیت می‌دهد.

پس از انتشار کتاب مری ترامپ برادرزاده رییس جمهوری، از وی در مورد منبع برخی اطلاعاتش سوال پرسیده شده بود. اما او در هیچ کجای کتاب نگفته است که گفتگو‌هایی با عمه خود داشته و صدای وی را ضبط کرده است. مری ترامپ دیروز شنبه فاش کرد که به طور پنهانی ۱۵ ساعت مکالمه چهره به چهره با عمه خود بری را ضبط کرده است.

«کریس باستاردی» سخنگوی مری ترامپ گفت: مری ابتدا متوجه شده بود که اعضای خانواده‌اش در استشهاد‌های پیشین دروغ گفته‌اند. از این رو وی احساس کرد که برای محافظت از خود، مکالمه‌هایی را ضبط کند.

این صدا‌های ضبط شده تنش میان رییس جمهوری و خواهرش را روشن می‌کند. در یکی از قسمت‌های صدای ضبط شده، بری به برادرزاده‌اش می‌گوید: این تنها ریاکاری است و بس، این ریاکاری و ظلم است و دونالد بی‌رحم است.

در کتاب مری ترامپ که پیش از این مورد هجمه حملات عمویش قرار گرفت، ادعا شده که رییس جمهوری آمریکا به شخصی پول داده تا بجای وی امتحان ورودی دانشگاه را بدهد، زیرا دونالد ترامپ می‌خواسته وارد دانشگاه پنسیلوانیا شود.

به گزارش دانشجو،در یکی از صدا‌های ضبط شده، بری می‌گوید که شخصی به نام «جو شاپیرو» بجای ترامپ امتحان داده است. گفته می‌شود رییس جمهوری آمریکا با شخصی به همین نام دوست بوده که حالا درگذشته است. هرچند همسر و خواهر شاپیرو این دعا‌ها را رد کرده و گفته‌اند که او هرگز به جای کسی امتحان نداده است.

باستاردی هم درباره مری ترامپ گفت: «او هرگز انتظار نداشت از طرف عمه‌اش بشنود که دونالد ترامپ برای ورود به دانشگاه به کسی پول داده باشد»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید