خطر اسرائیلی برای ۳کشتی گیر تیم ملی ایران در روسیه

  • ورزشی
  • شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ۹:۳۸
    کد خبر :838189
خطر اسرائیلی برای ۳کشتی گیر تیم ملی ایران در روسیه

رژیم اشغالگر با ۵ نماینده در مسابقات کشتی جوانان جهان در رشته فرنگی حاضر شده است که احتمال همگروهی کشتی گیران ایران با ۳ ورزشکار این رژیم وجود دارد.

بعد از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در روسیه حالا جوانان فرنگی کار ایران هم در این کشور در حال رقابت هستند اما بعد از قرعه کشی ۵ وزن دوم این رقابت ها که دیشب انجام شد نگرانی هایی اردوی تیم ملی را فرا گرفته است. در ۵ وزن دوم احتمال رویارویی ۳ کشتی گیر ایران با رقبای رژیم اشغالگر وجود دارد که می تواند برای کشتی ایران حاشیه ساز باشد.

رژیم اشغالگر با ۵ نماینده در این رقابت ها حاضر شده است که احتمال همگروهی کشتی گیران ایران با ۳ ورزشکار این رژیم وجود دارد.

در ۶۰ کیلو سعید مراد اسماعیلی از ایران کشتی اول را مقابل بلغارستان برگزار می کند و در صورت پیروزی با برنده ترکیه و گرجستان روبرو می شود. نماینده رژیم صهیونیستی اما آبری فیتنه در دور اول استراحت می کند، در دور دوم به مصاف حریفی از لهستان می‌رود و در صورت پیروزی مقابل این حریف با برنده آمریکا و پرتغال مواجه می‌شود. اگر هر دو کشتی گیر به نیمه نهایی برسند، در نیمه نهایی هم قرعه می‌شوند هرچند احتمال پیروزی آبری فیتنه مقابل کشتی‌گیر آمریکایی اندک است.

در ۶۷ کیلو شمس الله سهرابی بعد از استراحت دور اول، با برنده هند و قزاق و در صورت پیروزی با برنده استونی و اوکراین کشتی می‌گیرد و نماینده سرزمین اشغالی، شان نادرگین ابتدا با کشتی گیر ازبک مواجه می شود و در ادامه به مصاف برنده لهستان و مجارستان می‌رود. در این وزن نماینده های ایران و اسرائیل تا فینال با یکدیگر هم قرعه نخواهند شد و احتمال اینکه هر دو به فینال برسند، بسیار ضعیف است.

اما بدترین شرایط را امیر علی عبدی نماینده ما در وزن ۷۲ کیلو رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در روسیه دارد؛ امیر علی عبدی در دور نخست به مصاف حریفی از روسیه می رود و در صورت پیروزی مقابل نماینده میزبان با برنده تاجیک و گرجستان مبارزه می کند. در این وزن آریل سوسونو، نماینده رژیم صهیونیستی در دور نخست استراحت می‌کند و در کشتی یک هشتم نهایی به مصاف اوکراین می‌رود. اگر کشتی گیر اسرائیلی در این مبارزه پیروز شود و امیر علی عبدی هم هر دو کشتی نخست خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، این دو در یک چهارم با یکدیگر هم قرعه خواهند شد.

در ۵ وزن اول ایران یک فینالیست دارد، یک نماینده در کشتی رده بندی خواهد داشت، دو کشتی گیرش در گروه شانس مجدد برای رسیدن به برنز مبارزه می‌کنند و یک نماینده ما هم حذف شد. در وزن اول بزرگی به فینال رسیده و شنبه (امروز) برای مدال طلا روی تشک می رود، در وزن سوم ایمان محمدی در گروه بازنده ها از شانس مجدد خود برای رسیدن به برنز بهره می‌برد، در ۷۷ کیلو آزرم دخت برای برنز با مجارستان کشتی می‌گیرد، علی عابدی درزی در ۸۷ کیلو حذف شده و در سنگین وزن نیز امیرمحمد مهدی بیات در گروه بازنده ها و شانس مجدد برای رسیدن به برنز تلاش خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین ، همگروهی کشتی گیران ایران با رقبای رژیم اشغالگر طی سال های اخیر حواشی زیادی برای این رشته ورزشی به دنبال داشته است که آخرین نمونه آن شکست مصلحتی علیرضا کریمی کشتی گیر جوان ایران پیش از مصاف با نماینده رژیم اشغالگر بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید