پلیس فتا:

خرید و فروش حواله خودروهای پیش‌فروش شده غیرقانونی است

    کد خبر :721057

سرهنگ داوود معظمی گودرزی با بیان اینکه هرگونه خرید و فروش حواله خودروهای پیش‌فروش در سایتها، شبکه‌های اجتماعی و سایتهای خرید و فروش کاملاً غیرقانونی است، اظهار کرد: با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ ادامه داد: یکی از شرایط شرکتهای خودروساز در پیش‌فروش اخیر خودرو، عدم برخورداری خودروها از قابلیت صلح و انتقال آنها به نام شخص دیگری است؛ متأسفانه پس از قرعه‌کشی در سایتهای خرید و فروش شاهد داغ شدن بازار خرید و فروش این حواله‌ها بودیم که این موضوع در رصد پلیس فتا بوده و با این افراد برخورد خواهد شد.

به گزارش تسنیم؛ این مقام انتظامی متذکر شد: بعضی افراد سودجو در فضای مجازی با تبلیغات و درج آگهی مانند “فرم درخواست پر کنید و خودروی خود را خارج از نوبت تحویل بگیرید” سعی در کلاهبرداری از شهروندان و متقاضیان خودرو دارند.

وی به شهروندان توصیه کرد که به هیچ عنوان فریب تبلیغات و آگهی‌های افراد کلاهبردار در سایتها و کانالهای اجتماعی خرید و فروش خودرو را نخورده و حتماً از منابع رسمی و معتبر اقدام به ثبت نام و خرید خودرو کنند و در صورت مواجهه با اینگونه کلاهبرداری‌ها، از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مرکز فوریتهای سایبری اطلاع‌رسانی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید