خرید جدید استقلال چه زمانی رونمایی می شود؟

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۰۲
    کد خبر :930822

خرید جدید استقلال فردا یا چهارشنبه اولین تمرین خود را با آبی ها انجام خواهد داد.به گزارش خبرآنلاین، حضور محمد محبی در تیم استقلال نهایی و قطعی شده است. قرارداد او با استقلال یک ساله و قرضی است و این بازیکن بعد از پایان فصل جاری باید به اردوی تیم سانتاکلارا برگردد چرا که بعد از پایان بازی برای آبی ها یک فصل با تیم پرتغالی قرارداد خواهد داشت.

عدم حضور محمد محبی در تمرین دیروز آبی ها به این خاطر بود که هنوز استقلال موفق به پرداخت ملبغ رضایتنامه این بازیکن به باشگاه پرتغالی نشده است.

حضور محمد محبی در تمرین تیم آبی در حالی که هنوز باشگاه مبلغ رضایتنامه را پرداخت نکرده است می تواند برای باشگاه و هم چنین این بازیکن دردسرساز باشد. محمد محبی هم اکنون در تهران است و به صورت اختصاصی تمرین می کند تا در شرایط آرمانی باقی بماند. او به محض اینکه باشگاه استقلال پول باشگاه سانتاکلارا را پرداخت کند در تمرین آبی ها حاضر خواهد شد. باشگاه استقلال در تلاش است هر چه سریعتر این کار را انجام دهد، به خصوص که ساپینتو به حضور هر چه سریعتر این بازیکن در اردوی تیم آبی تاکید دارد. اگر محمد محبی فردا موفق به تمرین نشود به نظر می رسد حضور او در تمرین روز چهارشنبه تیم قطعی خواهد بود.

باشگاه استقلال هم علاقمند است بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی خرید جدید خودرا به تماشاگران تیم استقلال معرفی کند.

مبلغی که باشگاه استقلال بابت خرید محمد محبی به باشگاه پرتغالی برای یک فصل پرداخت خواهد کرد 200 هزار دلار است

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید