خرید بک لینک edu (بک لینک دانشگاهی)

    کد خبر :872853

بک لینک edu از موثرترین بک لینک ها برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر است. این بک لینک ها که در حال حاضر میان وبمستران و کارشناسان سئو از محبوبیت خاصی برخوردارند، در وب سایت های دانشگاهی و آموزشی معتبر با پسوند دامنه .edu ایجاد و ثبت می‌گردند. بک لینک های edu دارای اعتبار بسیار فراوانی هستند، به گونه‌ای که به سرعت توسط موتورهای جستجو ایندکس شده و به ثبت می‌رسند. به دست آوردن این نوع بک لینک به طور رایگان و با استفاده از شیوه‌های متداول سخت به نظر می‌رسد به همین دلیل خرید بک لینک edu پیشنهاد می‌شود.

تعریف کلی بک لینک

پیش از پرداختن به موضوع اصلی که معرفی بک لینک edu و بیان علل اهمیت خرید بک لینک edu و بررسی مزایا و معایب خرید این نوع بک لینک است، در این بخش به معرفی مختصر بک لینک خواهیم پرداخت. بک لینک در واقع لینکی است که از یک وب سایت مشخص در دیگر وب سایت ها قرار گرفته است و به آن وب سایت اشاره دارد. به عنوان مثال شخصی دارای یک وب سایت علمی و آموزشی است. او در یکی از پیج های سایت و در محتوایی به وب سایت یک دانشگاه یا یک مرکز علمی و پژوهشی لینک خارجی داده است. این لینک خارجی که در وب سایت آن شخص قرار دارد به عنوان بک لینک برای وب سایت آن دانشگاه یا مرکز علمی شناخته می‌شود.

در حوزه سئو، بک لینک مولفه‌ای مهم به شمار می‌رود چرا که الگوریتم‌ گوگل به گونه‌ای طراحی شده‌ که در ازای هر جستجوی صورت گرفته توسط فرد، معتبرترین سایت‌ها را ارائه نماید. برای این کار، موتور جستجوگر برخی از عوامل و پارامترهایی را که در رتبه بندی موثر هستند را سنجیده و میزان اعتبار هر سایت را مشخص می‌کند. به کار گیری استراتژی ساخت بک لینک، یکی از این عوامل است که به تقویت تلاش‌های فرد در حوزه بازاریابی برای وب سایتی مشخص کمک بسزائی می‌کند.

ساخت بک لینک برای انواع سایت‌ها نه تنها سئوی آن‌ها را بهبود می‌بخشد بلکه موجب می‌شود تا برندهای آن‌ها شناخته شوند. در حقیقت این کار تاییدی بر این موضوع است که در سایتی که به آن از سوی وب سایت های معتبر لینک داده شده است محتوایی با ارزش وجود دارد …

انواع بک لینک

بک لینک ها به طور کلی به دو دسته کلی دوفالو (dofollow) و نوفالو (nofollow) تقسیم شده‌اند و بر اساس نوع کاربرد در چندین گروه گنجانده شده‌اند که در ادامه به معرفی مختصر هر یک از انواع بک لینک ها خواهیم پرداخت.

بک لینک dofolow یا follow

به بک لینکی که موتورهای جستجو در زمان مشاهده و برخورد با آن، با استفاده از ربات‌های خزنده به دنبال کردن آن می‌پردازند، اطلاق می‌شود. کارشناسان سئو معتقدند که در هر وب سایتی لازم است تعداد مشخص و کمی از این نوع بک لینک‌ها وجود داشته باشد زیرا بالا بودن تعداد بک لینک های دوفالو، سبب کاهش رتبه سئو سایت می‌شود.

بک لینک nofollow

این نوع بک لینک ها در مقابل بک لینک های دوفالو قرار دارند. در واقع هنگامی که موتور جستجوگر با این نوع لینک ها رو به رو می‌شود، آن‌ها را نادیده گرفته و خزنده‌های گوگل آن‌ها را دنبال نمی‌کنند. درباره این نوع بک لینک ها برخی از متخصصان گفته‌اند که بک لینک‌ های نوفالو کاملا برای گوگل بی اهمیت نیستند و برخی دیگر بیان کرده‌اند که الگوریتم های جدید گوگل به آن‌ها اهمیت می‌دهد.

برخی از انواع بک لینک ها بر اساس کاربرد

♦ بک لینک edu و بک لینک gov

به بک لینک هایی که در سایت هایی با پسوند دامنه edu  و gov ثبت شده‌اند، گفته می‌شود. این نوع بک لینک ها به طور میانگین به جهت اعتبار بالاتر آن‌ها در نزد گوگل، ارزشمندتر از بک لینک‌های دیگر که در سایت هایی با دامنه‌هایی چون .com ثبت شده‌اند. می‌باشند.

♦ بک لینک فروم یا انجمن

به بک لینک هایی اطلاق می‌شود که در فروم ها توسط کاربران ایجاد می‌شوند. این بک لینک‌ها به آسانی قابل ساخته شدن هستند اما اگر که ایجاد این بک لینک ها به درستی و بر اساس تاکتیکی مناسب انجام نشود باعث تاثیر منفی بر وب سایت می‌شوند.

معرفی بک لینک edu یا دانشگاهی

بک لینک edu یکی از معتبرترین و قدرتمندترین بک لینک های موجود برای انواع مختلف وب سایت است که باعث بهبود رتبه کلمه (عبارت) کلیدی و افزایش آتوریتی کل وب سایت می‌گردد. این بک لینک از وب سایت‌های دانشگاهی یا آموزشی با پسوند دامنه .edu گرفته می‌شوند. که به سبب دارا بودن مالکیت حقوقی، برخورداری از اعتبار و قدمتی که دارند (فعالیت در آن‌ها مداوم بوده و عمر اکثر آن‌ها به چندین دهه می‌رسد) نه تنها مورد توجه مردم برای کسب اطلاعات درست به عنوان یک منبع معتبر علمی هستند بلکه نزد گوگل و روبات‌های آن معتبر شناخته شده و سرعت ایندکس بک لینک آن (بک لینک edu) بسیار بالا می‌باشد. البته داشتن پسوند .edu را نمی‌توان تنها دلیل معتبر دانستن این سایت ها توسط گوگل دانست چرا که الگوریتم‌های گوگل به محتوای ارائه شده توسط این وب سایت‌ها توجه و حساسیت بالایی نشان می‌دهد.

علل مهم بودن بک لینک edu

اگر چه شرکت گوگل اعلام کرده است که برای سئو سایت بک لینک edu نسبت به دیگر بک لینک ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار نیست اما طبق بررسی‌های انجام گرفته، بک لینک های دانشگاهی در بالا رفتن میزان اعتماد گوگل نسبت به یک سایت (سایتی که به آن از سوی وب سایت دانشگاهی لینک داده شده است) بسیار موثر می‌باشند و نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. در حقیقت عموم وب سایت‌های دانشگاهی دارای مالکیت حقوقی هستند که همین مالکیت سبب گردیده تا طول عمر بالایی (طول عمر برخی از این وب سایت ها به چندین دهه می‌رسد) داشته باشند و افزون بر کسب اعتبار و بالا رفتن تراست رنک، به جهت این‌که محتوای آن‌ها آموزشی بوده و به عنوان مرجع شناخته می‌شوند، از طرف وب سایت‌های گوناگون و بسیار زیادی بک لینک دریافت نمایند. پس بر اساس آن‌چه که بیان شد، وب سایت‌های دانشگاهی یا edu جزو بهترین وب سایت‌ها برای ایجاد کردن بک لینک است که بالطبع بک لینک های دریافتی از آن‌ها ارزش بالایی خواهند داشت.

مزایا خرید بک لینک edu (دانشگاهی) و داشتن آن

پس از معرفی بک لینک edu یا همان بک لینک دانشگاهی ممکن است سوال شود که به چه علت به خرید بک لینک edu  تاکید و سفارش می‌شود. خرید بک لینک edu برای وب سایت مزایا بسیاری به همراه خواهد داشت که مهم‌ترین آن‌ها را می‌توان بهبود در رتبه کلمه کلیدی (Target Keyword) و بالا رفتن گوگل آتوریتی وب سایت دانست. برخی دیگر از مزایای داشتن و خریدن بک لینک edu قوی عبارتند از:

♦ افزایش احتمال بازگشت رتبه گوگل برای کلمه پنالتی شده.

♦ کم بودن هزینه خرید بک لینک edu نسبت به بک لینک از سایت‌های خبری

♦ ثبت شدن بک لینک فالو در سرچ کنسول گوگل

♦ امکان استفاده از بک لینک edu برای هر نوع وبسایت با سابقه تاسیس متفاوت (سایت‌های تازه تاسیس نیز می‌توانند از بک لینک دانشگاهی استفاده کنند).

معایب خرید بک لینک edu

شاید این حرف که خرید بک لینک edu برای وب سایت، معایبی رو نیز ممکن است به دنبال داشته باشد، باعث تعجب شود. اما این سخن کاملا درست است! انتخاب و خرید بک لینک edu نامناسب ممکن است باعث حذف آن بک لینک گردد. در حقیقت همانطور که خرید بک لینک دانشگاهی مزایای بسیاری دارد، حذف آن در مدت کوتاهی پس از خرید و ایجاد آن در وب سایت دانشگاهی تمام قدرتی که از سوی آن وب سایت دانشگاهی و بک لینک، دریافت شده به یک باره از بین می‌رود که همین امر رتبه سایت را به طرز قابل توجهی پایین می‌آورد. پس بهتر است خرید بک لینک edu به دقت و کاملا هوشمندانه و در جهت بالا بردن اصولی رتبه سایت، صورت گیرد.

خرید بک لینک edu از وبمسترسلام، بهترین راه برای ایجاد آن

اگر چه بک لینک دانشگاهی یا همان بک لینک edu را به سه شیوه ثبت رپورتاژ، بک لینک کامنتی (لینک سازی در بخش نظرات) و لینک سازی در بخش پروفایل می‌توان ایجاد کرد. اما ساخت آن به آسانی انجام نمی‌گیرد چرا که وب سایت‌های دانشگاهی و آموزشی برای اغلب منابع خویش لینک خروجی قرار نمی‌دهند. همچنین اگر چه می‌توان در بخش کامنت‌ها به لینک سازی پرداخت و لینک هایی را به راحتی دریافت کرد اما به سبب فراوان بودن تعداد لینک‌ها در قسمت کامنت ها، خطر و ریسک جریمه شدن وجود دارد. البته عموما در این سایت ها بخش نظرات یا بسته شده است و یا دارای تگ نوفالو (nofollow) است (تگ های نوفالو باعث می‌شوند تا گوگل از آن لینک ها عبور کرده و آن‌ها را ایندکس نکند). و اما لینک گذاری در پروفایل از دیگر شیوه‌های ایجاد بک لینک edu است.

و اما بهترین راه برای ایجاد بک لینک دانشگاهی، خرید آن است. خرید یک بک لینک edu با کیفیت، از هزار بک لینک بی کیفیت، قدرت بیشتری به وب سایت خواهد داد. البته لازم است به این موضوع توجه شود که خرید بک لینک دانشگاهی از شرکتی معتبر انجام شود که بر اساس آخرین به روز رسانی‌های الگوریتم گوگل، بک لینک edu را بسازد.

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید