خروج قطار از ریل در آمریکا

    کد خبر :979678
خروج قطار از ریل در آمریکا

یک قطار باری دیگر متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی «نورفولک ساترن» این بار در ایالت اوهایو از ریل خارج شد.

در ادامه خروج سریالی قطارهای باری از ریل در آمریکا که همگی متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی «نورفولک ساترن» هستند، یک قطار باری دیگر در نزدیکی اسپرینگ‌فیلد در اوهایو از ریل خارج شد.

شرکت «نورفولک ساترن» در بیانیه‌ای اعلام کرد که این بار قطار واژگون شده هیچ محموله مواد شیمیایی سمی نداشته است.

با این حال، به ساکنان شعاع ۳۰۰ متری محل حادثه گفته شده تا «صرفا محض احتیاط» در خانه بمانند!

در این حادثه، بین ۲۰ تا ۳۰ واگن از ۲۱۲ واگن قطار مذکور از ریل خارج شده است. گفته می‌شود برق در بخش‌هایی از اسپرینگ‌فیلد قطع شده است. اسپرینگ‌فیلد با ۶۰ هزار نفر جمعیت در کلارک کانتی واقع در ۷۴ کیلومتری غرب کلمبوس، مرکز ایالت اوهایو واقع شده است.

این حادثه در ادامه زنجیره خروج قطارهای این شرکت از ریل رخ داده که در جریان حادثه قبلی که سوم فوریه رخ داد، ۳۸ واگن شامل ۱۱ واگن حامل مواد شیمیایی خطرناک، از ریل خارج شد و به آلوده شدن منطقه انجامید به طوری که پاکسازی منطقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش مهر، مقامات محلی و فدرال تاکید دارند که هوا و آب منطقه برای ساکنان خطری ندارد اما بر اساس گزارش‌ها برخی از ساکنان محلی پس از حادثه دچار مسمومیت شده‌اند. اداره منابع طبیعی اوهایو نیز اوایل این هفته اعلام کرد که دست کم ۴۵ هزار راس حیوان شامل تمام گونه‌های آبزی، در شعاع پنج کیلومتری حادثه، کشته شده‌اند. بر اساس اعلام واشنگتن پست، در آمریکا سالانه حدود یک هزار قطار از ریل خارج می‌شود.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید