خداحافظی دراماتیک پرسپولیس با جام حذفی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ۲۲:۵۸
    کد خبر :901004

تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک از دقایقی قبل در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم اراکی شدند تا وداع ناباورانه ای با جام حذفی که شاید تنها دلخوشی هواداران بود داشته باشند.

پرسپولیس بازی را طوفانی شروع کرد در دقیقه 3 پورحمیدی ضربه سرلک را دفع کرد و بار دیگر کامیابی‌نیا روی ریباند شوت زد که دروازه بان آلومنیوم توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد اما احسان پهلوان در دقیقه نهم مسابقه در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه فنی پای چپ، دروازه آلومینیوم را باز کرد.

آلومینیوم در دقیقه 21 گل خورده را جبران کرد. محمدرضا آزادی پاس ارسالی به دهانه دروازه را که روی اشتباه فاحش وحدت هنانوف به دست آمد را تبدیل به گل نخست تیمش کرد. پرسپولیس در دقیقه 27 با شوت از راه دور ترابی دروازه پورحمیدی را تهدید کرد که او باز هم در دو مرتبه، توپ را در آغوش گرفت.

در دقیقه 38 امید عالیشاه با شوتی پرقدرت دروازه آلومینیوم را هدف قرارداد که پورحمیدی بازهم ناجی دروازه تیمش بود. یک دقیقه بعد توپ خطرناکی به داخل محوطه آمد که بازهم پورحمیدی مرد اول صحنه بود. آلومینیوم روی حرکت علی نژاد و آزادی در دقیقه 42 صاحب موقعیت مناسبی شد که شوت آزادی کم جان بود و گوهری به راحتی این توپ را در آغوش گرفت. در دقیقه 45 شرزود تیمروف در حال نفوذ برای زدن ضربه سر، توسط میثم مجیدی در داخل محوطه جریمه سرنگون شد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد و مهدی ترابی ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا نیمه نخست با برتری قرمزها به اتمام برسد.

در نیمه دوم اما پرسپولیس در یک غافلگیری و با یک ضربه زیبا دروازه اش باز شد تا بازی به تساوی کشیده شود اما اشتباه دفاع و دروازه بان پرسپولیس کار پرسپولیس را تمام کرد تا به این ترتیب رویای قرمزها برای فتح جام حذفی نابود شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید