پنس فردی خطرناک و ویرانگر است

    کد خبر :206275

رئیس «لیست مشترک عربی» در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) با حمله لفظی به معاون رئیس جمهور آمریکا، وی را فردی خطرناک که برای ویرانی مامور شده خواند و خواستار «بایکوت» او شد.

«مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا قرار است عصر امروز یکشنبه وارد سرزمین های اشغالی شود اما گویا استقبالی سرد در این سفر در انتظار اوست.

در همین رابطه هاآرتص، در گزارشی از حمله لفظی شدید «ایمان عوده» رئیس «لیست مشترک عربی» در پارلمان رژیم صهیونیستی به پنس خبر داد و نوشت: عوده پنس را انسانی خطرناک می داند که دارای تفکرات ویرانگر بوده و مامور نابودی است.

در همین رابطه لیست مشترک عربی در «کنست» اعلام کرد که اعضای این لیست، سخنرانی معاون دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در کنست را تحریم خواهند کرد.

ایمان عوده رئیس این لیست گفت: پنس شخص خطرناکی حامل دیدگاهی ویرانگر برای تمام منطقه است. او به نمایندگی از شخصی (دونالد ترامپ) آمده که به مراتب از خودش خطرناک‌تر است؛ مردی نژادپرست که باید جلوی او در تسلط بر منطقه گرفته شود.

به گزارش مهر،عوده تأکید کرد تمام اعضای لیست مشترک عربی شامل ۱۳ نماینده از ۱۲۰ نفر، سخنرانی پنس را تحریم خواهند کرد.

پنس در ابتدای سفر خود به منطقه به مصر رفت و با «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر دیدار کرد و امروز (یکشنبه) با «عبدالله دوم» شاه اردن دیدار خواهد کرد و سپس به فلسطین اشغالی می‌رود.

سفر معاون رئیس جمهوری آمریکا به دلیل تصمیم جنجالی اخیر دونالد ترامپ علیه قدس دست کم یک ماه به تأخیر افتاد. پنس قرار بود، ماه دسامبر گذشته به منطقه سفر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید