حضور رئیس سازمان مدیریت بحران در مناطق آب گرفته اهواز

    کد خبر :664452

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آبگرفتگی‌ها در نقاط مختلف اهواز بازدید کرد.

 

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که صبح امروز به استان خوزستان سفر کرده است، بلافاصله با همراهی مدیر کل مدیریت بحران خوزستان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز و رییس آتش‌نشانی اهواز به منطقه شهرک دانشگاه اهواز عزیمت کرد.

 

نجار گفت: در حال حاضر شهرک دانشگاه اهواز بیشترین میزان آبگرفتگی در این شهرستان را دارد و از روز سه شنبه ماشین آلات و تجهیزات لازم برای تخلیه آب در آن منطقه مستقر شده اما خانه‌های مردم در این منطقه در محاصره آب هستند و بسیاری از خودروها در پارکینگ‌های آپارتمان‌ها زیر آب هستند که تا زمان تخلیه کامل آب، امکان خارج کردن آنها وجود ندارد.

 

نجار از تعدادی از منازل زیر آب رفته در این منطقه بازدید کرد و ضمن گفت وگو با اهالی از تلاش و مساعدت مجموعه دستگاه های عضو ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برای جبران خسارت خبر داد.

 

رییس سازمان مدیریت بحران کشور سپس به کوی معین زاده رفت و از احداث کانال رو باز که توسط سازمان آب و برق خوزستان و شرکت آب و فاضلاب اهواز انجام شده دیدن کرد و خواستار تسریع در انتقال آبگرفتگی شهر به رودخانه از طریق این کانال شد.

 

عصر روز دوشنبه هفته گذشته با بارش باران در خوزستان بیشتر مناطق خوزستان از جمله اهواز دچار آبگرفتگی شدند که با گذشت پنج روز همچنان برخی از مناطق این استان درگیر آبگرفتگی هستند.

 

نجار با حضور در شهرستان کارون از کوت عبدالله بازدید و موانع احتمالی تخلیه سیلاب را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد

 

اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که امروز به استان خوزستان سفر کرده است، پس از اهواز به شهرستان کارون رفت و پس از حضور در فرمانداری این شهرستان، از نقاطی از شهر کوت عبدالله که پس از باران روز دوشنبه هفته گذشته دچار آبگرفتگی شده بودند بازدید کرد.

 

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: بخش عمده آبگرفتگی در شهر کوت عبدالله کارون با کمک سازمان آب و برق خوزستان، شرکت ملی حفاری و دیگر دستگاههای متولی برطرف شده است اما همچنان مردم این شهر از تجمع فاضلاب در سطح خیابان ها ناراضی هستند.

 

نجار با حضور در میان اهالی کوت عبدالله آن ها را به صبر دعوت کرد و سپس از سازمان آب و برق خوزستان و فرمانداری شهرستان کارون خواست نسبت به ساماندهی زیرساخت فاضلاب این شهر سرعت عمل داشته باشند.

 

وی همچنین به خانوارهایی که در باران اخیر دچار خسارت شده اند اعلام کرد بسته لوازم خانگی برای آنها درنظر گرفته شده است.

 

رییس سازمان مدیریت بحران کشور سپس به کوی مشعلی این شهرستان رفت و از روند تخلیه آب معابر و خیابانهای این محله نیز بازدید کرد.

 

به گزارش ایسنا، نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور صبح شنبه وارد اهواز شد و به همراه کیامرث حاجی زاده، مدیر کل مدیریت بحران خوزستان، بهنام مریدی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب اهواز و ابراهیم قنبری، رییس آتش‌نشانی اهواز از شهرک دانشگاه اهواز و کوی معین زاده بازدید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید