حضور آزادکاران رژیم صهیونیستی و دغدغه کاروان کشتی ایران

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶
    کد خبر :362438

رقابتهای قهرمانی کشتی جوانان جهان در حالی از اواخر ماه جاری برگزار می‌شود که حضور سه آزادکار از رژیم صهیونیستی در این مسابقات قطعی شده است.

به گزارش مهر، رقابتهای کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در روزهای ۳۰ شهریور تا اول مهرماه در شهر ترناوا کشور اسلواکی برگزار می شود که شاگردان تقی اکبرنژاد هم اکنون آخرین روزهای اردوی آماده سازی خود تا اعزام را سپری می کنند.

کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان در کنار تمام دغدغه های تجهیز و آماده سازی ملی پوشان مدتهاست با مشکل دیگری بنام حضور آزادکاران رژیم صهیونیستی هم مواجه هستند. با توجه به اسامی آزادکاران شرکت کننده در این رقابتها، رژیم اشغالگر قدس با سه نماینده به اسلواکی خواهد آمد. داوید لابکوفسکی دارنده مدال برنز تورنمنت ساساری ایتالیا در سال ۲۰۱۸ در وزن ۷۹ کیلوگرم، یوری کلاشینکوف دارنده مدال برنز ۲۰۱۷امیدهای جهان و برنز جوانان اروپا در سال ۲۰۱۸ و همچنین لیو آرتشولر نماینده سنگین وزن و دارنده مدال برنز تورنمنت ساساری در سال ۲۰۱۸ ، سه کشتی گیر رژیم صهیونیستی هستند که احتمال همگروهی این نفرات با آزادکاران کشورمان وجود دارد.

به هر حال با توجه به تهدید کمیته بین المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر جریمه سنگین کشورهایی که به دلایل مختلف از جمله سیاسی از رویارویی با یکدیگر خودداری می کنند، کشتی ایران در وضعیت حساسی در رقابتهای جهانی جوانان قرار دارد. البته تنها امیدواری متولیان فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم کشتی آزاد جوانان در این خصوص این است که شانس و اقبال به کمک نمایندگان ایران بیاید و در قرعه کشی این رقابتها به نمایندگان رژیم صهیونیستی برخورد نکنند.

ترکیب تیم کشتی آزاد جوانان ایران در این رقابت‌ها نیز به شرح زیر است:

وزن ۵۷ کیلوگرم:رضا علیجان زاده

وزن ۶۱ کیلوگرم:مهدی عشقی

وزن ۶۵ کیلوگرم:امیر حسین مقصودی

وزن ۷۰ کیلوگرم:امیر حسین کاووسی

وزن ۷۴ کیلوگرم:علی سوادکوهی

وزن ۷۹ کیلوگرم:سجاد غلامی

وزن ۸۶ کیلوگرم:سید ابوالفضل هاشمی

وزن ۹۲ کیلوگرم:عباس فروتن

وزن ۹۷ کیلوگرم:سجاد عزیزی

وزن ۱۲۵ کیلوگرم:امیر یاری

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید