حسن بابک: در این وضعیت کشتی دیگر اصلا اهمیتی ندارد، اولویت مردم هستند

    کد خبر :379987

حسن بابک، مدیر تیم‌های ملی پایه کشتی فرنگی گفت: کشتی به مسابقات جهانی برود یا نرود، اول بشود یا نشود، اینها دیگر هیچ اهمیتی ندارند، این روزها مهم وضعیت معیشت مردم است.

حسن بابک درخصوص احتمال عدم اعزام تیم ملی امید به مسابقات جهانی رومانی و حضور تیم ناقص بزرگسالان در جهانی بوداپست اظهار داشت: مسئله ارزی و مشکلات مالی یک مسئله کلی برای همه رشته‌های ورزشی است و فقط کشتی از آن رنج نمی‌برد. در حال حاضر کل کشور از این موضوع ضرر کرده و چیزی که اهمیت دارد معیشت مردم است، مردمی که وضعیت مالی بدی دارند و سرشار از نگرانی و استرس هستند. در این شرایط ما واقعا نمی‌توانیم به فکر کشتی و اعزام‌هایش باشیم، یعنی اصلا دیگر کشتی اهمیتی ندارد، معیشت مردم در اولویت است.

وی تاکید کرد: از همه بدتر این است که نمی‌دانیم در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد و این افزایش لحظه‌ای ارز به کجا می‌انجامد. در این وضعیت اصلا کشتی به جهانی برود یا نرود، واقعا چه تاثیری در زندگی مردم دارد. اول بشود یا نشود، واقعا چه اتفاقی می‌افتد. در وضعیت حاضر همه استرس دارند و از استرس و اینهمه دغدغه دائما با بیماری‌های مختلف دست به گریبانند.

به گزارش تسنیم ،سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی که تیمش امسال در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان قهرمان جهان و آسیا شد اما با استقبالی از سوی وزارت ورزش مواجه نشد، ادامه داد: کشتی‌گیران یاد گرفته‌اند روی پای خودشان بایستند و به هیچ احدی غیر از خدا اتکا نکنند. این قهرمانی‌ها در حالی به دست آمد که شاید در تاریخ سابقه نداشت ما با حداقل امکانات و مشکلات مختلف مالی، چنین نتایجی را بگیریم اما 4 قهرمانی جهان و آسیا در چند ماه به دست آوردیم. بچه‌های ما دیگر عادت کرده‌اند که چشم‌شان به دست کسی نباشد و غیر از خدا از کسی چیزی طلب نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید