حریق در یک برج مسکونی در انتهای بزرگراه همت

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۵:۴۳
    کد خبر :811238

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از حریق در یک آپارتمان در یک برج مسکونی در انتهای بزرگراه همت خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌و‌گو با میزان از حریق در یک آپارتمان در یک برج مسکونی در انتهای بزرگراه همت خبر داد و گفت: در ساعت ۱۲:۱۴ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک برج مسکونی در بزرگراه شهید همت به سمت غرب، ابتدای جاده وردیج به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۵ ایستگاه اتش‌نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و نردبان‌های هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک برج ۱۰ طبقه ۶۰ واحدی بود که در هر طبقه ۶ واحد وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در طبقه هشتم یک واحد ۱۲۰ متری به صورت کامل شعله‌ور بود به گونه‌ای که شعله‌ها از پنجره‌ها به بیرون می‌زد. آتش‌ به بخش‌هایی از واحدهای مجاور نیز سرایت کرده بود و تعداد زیادی از ساکنان در وضعیت ناایمن ساختمان محبوس بودند.

ملکی با بیان اینکه دود بسیار غلیظ و متراکمی طبقات بالایی را فراگرفته بود. نفوذ به این بخش بسیار سخت بود و آتش‌نشانان به هر طریقی ممکن خودشان را به محل حادثه رساندند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و گروهی مشغول اطفاء حریق شده و دیگر گروه‌ها در طبقات به جستجو برای تخلیه ساکنان پرداختند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش به طور کامل خاموش شده و لکه‌گیری صورت گرفته است. تاکنون علیرغم اینکه بخش زیادی از ساختمان جستجو شده است هیچ فرد مصدومی نداشتیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید