حالِ خوب «یوزها» برای رسیدن به طلا، شیرمردانی با انگیزه قهرمانی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ۹:۲۴
    کد خبر :456204

شاگردان کارلوس کی‌روش که با نمایش خوبشان در بیست و یکمین دوره رقابتهای جام‌جهانی دل مردم‌شان را شاد کردند حالا در آستانه جام ملت‌های آسیا تصمیم گرفته‌اند این شادی را مضاعف کنند.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه شروع رقابت های جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا در کشور قطر برگزار می شود. بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در حالی خودشان را برای این بازیها آماده می کنند که نگاه بسیاری از کارشناسان قاره کهن به شاگردان کارلوس کی روش معطوف است.

رسانه های حاشیه خلیج فارس برنامه های خود را برای بازی های جام ملت های آسیا که در کشور امارات برگزار می شود شروع کرده اند و از ایران به عنوان یکی از گزینه های قهرمانی صحبت می کنند.

رسانه هایی که پیش بینی های خود را نیز آغاز کرده اند و در بدبینانه ترین حالت ممکن ایران را یکی از فینالیست های این جام خطاب می کنند. دیدگاهی که مردم ایران نیز پس از نمایش ملی پوشان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پیدا کرده اند و از کی روش تنها انتظار قهرمانی دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم که در چندماه اخیر با انتقادات تند و تیزی از سوی برخی پیشکسوتان و مربیان داخلی همراه بوده است از ژاپن، کره جنوبی و استرالیا به عنوان بخت های قهرمانی نام می برد و تلاش خود را برای حضور در جمع این تیم ها در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا عنوان کرده است.

با این حال در تمرینات تیم ملی شرایط کمی متفاوت است. بازیکنان این تیم در آرامش روحی و روانی کامل به سر می برند. آنها دیگر به تخریب ها توجهی ندارند و در کمپ اسپایر قطر فقط می جنگند.

گلادیاتورهای ایرانی در اوج رقابت با یکدیگر آداب رفاقت را نیز به خوبی ادا می کنند. مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با لقبی که مختص او و پژمان منتظری است خطاب می شود؛ «آقا» !

کاپیتان یوزها هرآنچه در طول تمرین به هم تیمی هایش گوشزد کند مورد پذیرش قرار می گیرد. شجاعی که مشکلات تیم را با کادرفنی و مسئولان فدراسیون مطرح می کند رابط بین کارلوس کی روش و هم تیمی هایش است.

بازیکنان با تجربه با کری های فوتبالی که در تمرینات با جوانترهای تیم نظیر پیام نیازمند، سید مجید حسینی و احمد نوراللهی به راه می اندازند سعی می کنند صمیمیت را در اردوی تیم ملی به بیشترین حد خود برسانند.

تیمی که کت و شلوارهایش را هم دوخته است تا جنتلمن های خرز تا خلیج فارس در امارات خوش بدرخشند. تیمی که به قول مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش و علیرضا بیرانوند منتظر است تا بهترین عکس ها را با جام بگیرد.

به گزارش مهر ،رویایی که ایران در سر دارد را شاگردان کی روش بال و پر می دهند. حال «یوزها» خوب است. آنها جام می خواهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید