حافظه رم گوشی بعدی شیائومی از رم کامپیوتر شما بیشتر است!

    کد خبر :680434

ساخت گوشی‌های بسیار قدرتمند در بعد اعداد و ارقام و قیمت مناسب تخصص شیائومی است و این شرکت طی سالیان گذشته نشان داده که چطور می‌تواند رکوردها را در این دنیای بدون مرز جابجا کند. جدیدترین اطلاعات لو رفته از گوشی بی‌نظیر آتی شرکت یعنی Xiaomi Mi 10 Pro نشان می‌دهد که این گوشی به 16 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد؛ حافظه‌ای که به احتمال فراوان بسیاری از کامپیوترهای رومیزی نیز از آن بی‌بهره هستند.

شیائومی قصد دارد تا کمتر از یک ماه دیگر گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی سری Mi 10 را روانه بازار کند. در مورد این گوشی انبوهی از شایعات شنیده می‌شود که همگی به دلیل تحرکات اخیر شرکت در حوزه ساخت سوپراسمارت‌فون‌ها ایجاد شده و به محصولاتی انجامیده که شاید تا پیش از سال 2019 به آنها فکر نمی‌کردیم.

جدیدترین اطلاعات در مورد گوشی‌های پرچمدار شرکت مربوط به گوشی Mi 10 Pro 5G است که به احتمال فراوان گرانترین نسخه و در عین حال قدرتمندترین آنها خواهد بود. در صورتی که این تصاویر صحت داشته باشند باید گفت که این گوشی قدرتمندترین سخت‌افزاری بین اسمارت‌فون‌ها را در دل خود جای داده که شاید از بسیاری از کامپیوترهایی که در دوروبر ما قرار گرفته‌اند نیز قدرتمندتر باشد.

طبق این تصویر، شیائومی می 10 نسخه 5G به 16 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است. همانطور که می‌دانید حد بیشینه حافظه رم فعلی گوشی‌هایی که تا به امروز معرفی شده‌اند 12 گیگابایت است که آن هم بر روی برخی مدل‌های گیمینگ و یا گوشی‌های خاص مانند Galaxy Note 10+ یافت می‌شود.

در کنار این حافظه رم شیائومی از 512 گیگابایت حافظه رم به همراه چیپست پردازنده SD865 روی این گوشی استفاده خواهد کرد که پیش از این بارها در موردش صحبت کرده‌ایم.

از دیگر اطلاعاتی که با نگاه کردن به این صفحه می‌توان به آنها پی برد استفاده از دوربین چهارگانه در پشت دستگاه است که سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی است و سه سنسور 16، 12 و 5 مگاپیکسلی که احتمالاً از نوع فوق عریض، تله‌فوتو و عمق میدان هستند نیز آن را همراهی خواهند کرد.

شیائومی در این گوشی از باتری قدرتمند 5250 میلی‌آمپر ساعتی همراه با نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 2080 در 1080 استفاده می‌کند که ظاهری عریض‌‍تر از دستگاه‌های دیگر خواهد داشت.

نکته مهم و قابل ذکر دیگر در مورد نمایشگر این دستگاه نیز نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتزی آن است که می‌تواند گوشی شیائومی را در صدر پرچمدارانی قرار دهد که قرار است با این قابلیت جذاب روانه بازار شوند.

به هر حال همه موارد بالا داده‌هایی است که به لطف تصاویر و اطلاعات لو رفته به دست ما رسیده و امیدواریم در نهایت محصولی عالی با یک قیمت مناسب معرفی شود. مسلماً معرفی چنین دستگاه‌هایی از سوی یک شرکت، دیگر رقبا را نیز بر آن وا خواهد داشت تا بتوانند محصولاتی رده بالا را با قیمت‌های مناسب عرضه کنند و این موضوع نتیجه‌ای مثبت و به نفع کاربران خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید