جیلی از اولین پیکاپ الکتریکی خود به نام رادار RD6 رونمایی کرد

    کد خبر :931139
رادار RD6

Radar (Rational Alone Discovery Accompany Romantic) که زیرمجموعه جیلی است، جزئیاتی را در مورد وانت برقی رادار RD6 فاش کرده است. به یاد بیاورید که حدود یک ماه پیش جزئیاتی درباره آن کسب کردیم.

بازتاب-Radar RD6 یک وانت پیکاپ تک بدنه است که بر روی پلتفرم ماژولار تقویت شده SEA (معماری تجربه پایدار) ساخته شده است که قبلاً پلتفرم Zeekr 001 و مدل‌های هوشمند #1 بود. این مدل فاصله بین دو محور 3120 میلی‌متری داشته و یک باتری در زیر کف خودرو قرار گرفته و به سیستم تعلیق متسقل چهارچرخ هم مجهز است.

جیلی از اولین پیکاپ الکتریکی خود به نام رادار RD6 رونمایی کرد-1

ابعاد این خودرو 5260 در 1900 در 1830 میلی‌متر بوده و  طول سکوی بارگیری 1525 میلی متر، حجم 1.2 متر مکعب و ظرفیت بار 755 کیلوگرم است. کابین دارای یک سیستم چند رسانه‌ای با صفحه نمایش لمسی بزرگ بوده و یک واحد کنترل آب و هوای دکمه‌ای، یک داشبورد کاملا دیجیتال، صندلی‌های چرمی با درایو الکتریکی، یک سقف پانوراما و برخی مشخصه دیگر دارد.

این خودرو به طور همزمان به چهار خروجی 220 ولتی برای لوازم جانبی مجهز شد که مجموع حداکثر توان آنها به 6 کیلو وات می‌رسد. برای قرار دادن چمدان‌های کوچک، محفظه‍های مهر و موم شده در زیر کاپوت (70 لیتر) و بخش عقب (48 لیتر) در نظر گرفته شده است. لیست گزینه‌ها شامل چادر، یخچال و سایر لوازم جانبی برای فعالیت در فضای باز است.

جیلی از اولین پیکاپ الکتریکی خود به نام رادار RD6 رونمایی کرد-2

رادار RD6 در ابتدا تنها دیفرانسیل عقب با یک موتور الکتریکی 272 اسب بخاری و باتری کششی با ظرفیت 85.9 کیلووات ساعت را دریافت می‌کند. بعدها نسخه‌های دو موتوره چهار چرخ متحرک اضافه خواهند شد که می‌توانند در 6 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت برسد و برد مسافتی آن هم 600 کیلومتر است.

فروش این پیکاپ الکتریکی از اواخر سال 2022 آغاز خواهد شد و ابتدا در چین به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید