جوکوویچ: مشتاقانه منتظر نبردی عالی با نادال هستم

  • ورزشی
  • شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۰
    کد خبر :752446

نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان درباره دیدار با رافائل نادال در فینال رولان گاروس اظهار داشت: اینجا خانه نادال بوده و او خیلی از عناوین قهرمانی را به دست آورده است اما من به خاطر می‌آورم که نادال را در سال ۲۰۱۵ در مرحله یک چهارم نهایی شکست دادم.

وی افزود: امیدوارم ریکاوری کنم چرا که این مسابقه در پاریس چالش بسیار بزرگی است اما من انگیزه قهرمانی دارم.

جوکوویچ در پاسخ به سوالی برای توضیحات بیشتر خاطرنشان کرد: آیا واضح نیست؟ نادال بارها در این تورنمنت برنده شده که فکر نمی‌کنم هیچ بازیکنی در هر تورنمنتی این تعداد قهرمان شود.

تنیسور مطرح صربستانی یادآور شد: نادال در کل دوران حرفه ای خود در این زمین ۲ بار شکست خورده است. شرایط متفاوت از شرایطی است که ما در ماه‌های می و ژوئن بازی می‌کردیم. فکر می کنم این می‌تواند یک فرصت بهتر برای من باشد.

مرد شماره یک تنیس جهان گفت: ما الان در زمین خاکی بازی می‌کنیم. من در بیشتر مسابقاتی که در این زمین انجام دادیم به او باخته‌ام اما همچنین در یک مسابقه در سال 2015 یک برد کسب کردم.
به گزارش فارس، جوکوویچ با اشاره به زمان باقی مانده تا فینال، خاطرنشان کرد: من به عنوان یک مسابقه به این دیدار نگاه می‌کنم و تلاش من این است نکات مثبت را استخراج کنم. احساس خوبی دارم و فکر می‌کنم یک روز و نیم زمان کافی برای ریکاوری من خواهد بود. واقعاً مشتاقانه منتظر نبردی عالی با رافا هستم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید