جمع‌آوری پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام نوروز

    کد خبر :963948
پل حافظ تقاطع خیابان طالقانی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.

۲۲ آذرماه بود که جعفر تشکری هاشمی در و در خصوص وضعیت پل‌های موقت در تهران گفت: تعدادی پل در سال‌های پیش از انقلاب در تهران ساخته شد که این پل‌ها قرار بود موقت باشند و قرار نبود عمر آن‌ها این میزان طولانی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: از جمله آن‌ها پلی است که در تقاطع خیابان حافظ و طالقانی قرار دارد که کارآمدی ترافیکی ندارد و می‌توان این پل را جمع کرد.

در همین راستا؛ عباس شعبانی از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد و گفت: مطالعات فعلی سازمان حمل و نقل و ترافیک حاکی از این است که بود و نبود پل حافظ در تقاطع خیابان طالقاتی تأثیر چندانی در ترافیک ندارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه نگهداری این پل به اندازه به هزینه خود پل است و بر همین اساس به صرفه است که این پل در صورتی که تأثیر چندانی بر ترافیک ندارد، برداشته شود.

وی اظهار کرد: پل حافظ که در تقاطع جمهوری قرار دارد، در حال حاضر در فاز مطالعاتی است و احتمال برداشته شدن آن نیز وجود دارد.

به گزارش مهر، شعبانی اذعان کرد: برداشته شدن پل حافظ-طالقانی باید در ایامی صورت گیرد که شهروندان کمترین میزان تردد را دارند و احتمال می‌رود در صورت انتخاب پیمانکار در ایام تعطیلات عید این پل برداشته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید