جسد دختر معلول در شرق تهران کشف شد

  • حوادث
  • جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۹:۰۳
    کد خبر :979251
۱کشف-جسد

با کشف جسد دختر معلول در خانه‌ای در شرق تهران، تحقیقات تیم جنایی درباره این پرونده آغاز شد.

 روز گذشته زن جوانی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و به اپراتو گفت: قیم یک زن جوان معلول هستم اما هر چقدر با تلفن همراهش تماس می‌گیرم پاسخی نمی‌دهد در حال حاضر هم جلوی درب خانه‌اش در شرق تهران هستم و هر چقدر زنگ آیفون را می‌زنم هیچکس درب را باز نمی‌کند.

به نقل از تسنیم، با اعلام این خبر، ماموران کلانتری محل، عوامل آتش‌نشانی و امدادگران اوژانس راهی محل مورد نظر شدند و درب خانه را با حکم قضایی باز کردند و با جسد زن جوان مواجه شدند؛ همچنین برادر متوفی که علائم حیاتی ضعیفی داشت در گوشه‌ای از خانه افتاده بود!

پس از تائید فوت زن جوان در خانه مذکور این حادثه به وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی گزارش داده شد؛ بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و ماموران تیم تشخیص هویت با دستور قاضی جنایی تهران، پای در خانه موردنظر گذاشتند.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از‌ آن داشت، زن جوان به طرز مشکوکی براثر اوردوز فوت کرده و برادر او چنین اعلامی داشته اما با اقدامات اولیه امدادگران اورژانس زنده مانده و به بیمارستان برای سیر مراحل درمانی منتقل شده است. در بررسی‌های ماموران پلیس از خانه موردنظر، دستخط مشکوکی در رابطه با خودکشی برادر متوفی کشف شد که همین موضوع شک تیم جنایی در رابطه با مرگ مشکوک دختر معلول برانگیخت.

با دستور وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و برادر متوفی در بیمارستان بستری است همچنین تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از‌ آن داشت، زن جوان به طرز مشکوکی براثر اوردوز فوت کرده و برادر او چنین اعلامی داشته اما با اقدامات اولیه امدادگران اورژانس زنده مانده و به بیمارستان برای سیر مراحل درمانی منتقل شده است.

در بررسی‌های ماموران پلیس از خانه موردنظر، دستخط مشکوکی در رابطه با خودکشی برادر متوفی کشف شد که همین موضوع شک تیم جنایی در رابطه با مرگ مشکوک دختر معلول برانگیخت. با دستور وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و برادر متوفی در بیمارستان بستری است همچنین تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید