جستجوی وکیل با تجربه در ایران

    کد خبر :877529

اول از همه ، در نظر داشته باشید که وکیل مناسب برای شما شخصی است که نه تنها می تواند پاسخ های صحیح به تمامی ۹ سوال را ارائه دهد . همچنین فردی است که با آن راحت هستید و می توانید به آن اعتماد کنید. اگر وکیل مورد نظر شما اولین نتیجه را در اختیار شما قرار دهد ، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که تاثیر اولیه مثبتی را نیز بر روی قاضی و هیئت منصفه نیز بگذارد . بنابراین در روند جستجو این مسئله را نیز مدّ نظر قرار دهید .

چگونه این وکیل را پیدا میکنید؟ چه منابعی در دسترس است؟

اولین چیزی که ما توصیه می کنیم انجام دهید این است که وکیلی بگیرید که به عنوان یکی از متخصصان در شهر یا منطقه شما شناخته شده باشد.

اگر دوستان یا خانواده ای دارید که مورد احترام شما هستند و اینکه تجربه خوبی با یک وکیل مدافع داشته اند ، ممکن است بخواهید از آنجا شروع کنید . اگر شما یک وکیل خوب دارید که سایر مسائل حقوقی را نیز اداره می کند ( مثلا برنامه ریزی املاک یا دفاع در رابطه با پرونده های جنایی ) ، از او بخواهید که نام و شماره ۲ یا ۳ وکیل برتر در شهر که در زمینه قانونی که به آن نیاز دارید خبره است به شما بدهد . معمولا وکلا مرجع مناسبی هستند که به شما کمک می کنند در زمینه مسئولیت مدنی ، قتل ، کلاهبرداری ، دعاوی ملکی و غیره کدام وکیل در منطقه شما از همه بهتر است. اکثر وکلا خوشحال خواهند شد که این اسامی را با شما به اشتراک بگذارند.

دوستان در محل کار و حتی ناظران یا کارفرمایان شرکت نیز ممکن است قادر به ارائه یک یا چند نام وکیل باشند. ارجاع های شخصی یک راه عالی برای جستجوی یک وکیل است. وب سایت کانون وکلا نیز مرجع کاملی از اسامی و مشخصات این وکلا را در اختیار دارد که میتوانید به آنها مراجعه کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید به وبسایت ariadadyar.com مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : چگونه موضوع انحصار را با کمک وکیل رفع کنیم

یکی دیگر از راه های خوب برای یافتن یک وکیل با تجربه ، تماس با کانون وکلا در شهر یا منطقه است  و اعلام اینکه شما نیاز به کمک قانونی دارید . این یک راه عالی برای یافتن یک وکیل در تهران یا استان  دیگر است.

این وکلا بسیار مشغول هستند و ممکن است شما نتوانید به طور مستقیم با وکیل صحبت کنید ، دبیر یا معاون وی باید بتواند نام و تعداد وکیل های مشهور را با شما که در شهر دیگری زندگی می کنید ، به اشتراک بگذارد. باز هم، این یک راه عالی برای یافتن وکیل حقوقی برتر در شهرستان یا استان دیگر است.

نکات نهایی

فقط به این دلیل که کسی “می داند” و نام یک وکیل را با شما به اشتراک می گذارد، به این معنی نیست که وکیل در زمینه حقوقی و یا کیفری به قدر کافی تجربه کسب کرده و در نتیجه وکیل خوبی است. از مراحل فوق برای بررسی بیشتر استفاده کنید.

صرف نظر از اینکه چه کسی برای شما توصیه می شود، مطمئن شوید که با وکیل راحت هستید و می توانید با او ارتباط برقرار کنید . برخی از وکلا دارای شخصیت های پویایی هستند و بسیار هیجانی برخورد می کنند.

جستجوی یک وکیل حرفه ای در حوزه های کاری متفاوت

بسیاری از وکلا فقط در یک حوزه کاری و مسائل مرتبط به آن کار می کنند . به هنگام جستجوی یک وکیل برای خود ، باید وکیلی را انتخاب کنید که در حوزه ی پرونده شما دارای مهارت و تجربه ی کافی باشد . به عنوان مثال ، اگر تصمیم دارید که اعلام ورشکستگی از کسب و کار خود کنید ، بهترین وکیل طلاق نمی تواند کمک چندانی به شما کند . اما یک وکیل ورشکستگی که تمام مسائل مربوط به امور مالی و اعسار را می داند می تواند به بهترین شکل به شما کمک کند.

وکلای قابل اعتماد در تمام زمینه ها به قدر کافی تجربه دارند ، اما شما با محدود کردن جستجوی یک وکیل ، می توانید سریع تر و بهتر به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

میزان تجربه نیز قطعا چیزی است که باید در نظر بگیرید . برخی از موسسه ها فقط یک وکیل دارند، در حالی که برخی از شرکت ها صدها وکیل متخصص و مجرب دارند. انواع مختلفی از موسسه های حقوقی وجود دارد که برخی از آنها بر مسائل بسیار خاصی تمرکز می کنند ، در حالی که دیگران ممکن است به طور کلی تر و در همه زمینه های قانونی و حقوقی تمرکز داشته باشند . به عنوان مثال ، یک شرکت بزرگ ممکن است به شما کمک کند که فقط یک وکیل را برای بررسی قرارداد یا چند سند در اختیار داشته باشید ، اما ممکن است انتخاب مناسب شما در صورتی باشد که یک پرونده شخصی را برای یک شرکت بزرگ ارسال کنید . اگر موضوع حقوقی شما فقط مبلغ کمی پول یا چند سند باشد ، یک شرکت کوچک ممکن است مقرون به صرفه تر باشد . اندازه پرونده همچنین می تواند تعیین کند که شما چه موقع می توانید با وکیل احتمالی خود صحبت کنید ؛ دفاتر بزرگتر ممکن است نیاز به برنامه ریزی ساعت های مشاوره داشته باشند که از طریق وکیل انجام شود. به مکان فعالیت وکیل خود هم توجه کنید به عنوان مثال برای یک پرونده در شهر تهران به دنبال بهترین وکیل تهران یا بهترین وکیل دادگستری در محدوده مد نظر خود باشید.

جستجوی وکیل خانواده در غرب تهران

چگونگی برخورد و رفتار با موکل یکی از مشکل ترین جنبه های یک مشاوره حقوقی است . با این حال ، مدیریت توقعات موکل و کنترل رفتار وی می تواند بر بیزینس وکالت و مشاوره شما تاثیر بگذارد . با این حال اکثر وکلا اندکی در این رابطه دارند . رفتار موکل از طرق زیر بر کار شما تاثیر خواهد گذاشت :

1 ـ صرف ساعاتی بیشتر از هزینه که منتج به پایان رابطه وکالت و طبعاً قطع درآمد شما خواهد شد .

2 ـ درخواست های موکل برای انجام « تنها یک کار دیگر » ، حتی اگر در قرارداد وکالت نیامده باشد .

با توجه به موارد بالا ؛ شما بایستی به عنوان بهترین وکیل خانواده در غرب تهران ، به بهترین نحو ممکن ؛ امور موکل خود را اداره کنید ؛ و برای رسیدن به این مهم بایستی در این باره به خوبی تحقیق کنید تا مطمئن شوید که مسئله را به خوبی درک کرده اید. همچنین بر اساس توان خودتان تصمیم گیری کنید ؛ پس اگر از اولین برخورد از موکل خوشتان نیامد ، به نحو قریب به یقین در ادامه نیز چندان از ادامه کار لذت نخواهید برد .

3 ـ رفتار موکل را بشناسید و بهترین راه را برای ارتباط با ایشان تعیین کنید . اگر شما انضباط در رفتار با موکل را در یک اولویت قابل قبول قرار دهید ، کسب و کار و دفتر شما رونق بسیار بیشتری خواهد داشت و موید این نتیجه داشتن پرونده های زیاد و فراوان خواهد بود و نه تعریف شما از کار خود . و در پایان به شما توصیه می کنیم که برای ایجاد یک وضعیت برد ـ برد تلاش کنید و با موکلتان مذاکره کنید .

4 ـ ببینید که مردم درباره موضوعات مورد علاقه شما در کجا بحث می کنند

ما دریافتیم که اکثر شرکت های حقوقی با فرض اینکه بهترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای آنها LinkedIn است، شروع به کار می کنند و در آن جا پروفایلی برای خود می سازند.، اما لزوما این مورد صحیح نیست. بهتر است ابتدا تحقیقاتی انجام دهید. یک لیست از کلمات کلیدی ایجاد کنید که منافع کسب و کار شما در شرکت حقوقی را نشان می دهد. آنها را در مسیری که موکلین شما در مورد آن موضوعات صحبت می کنند، بیان کنید. بعد از طریق هر یک از شبکه های اجتماعی مهم بروید و برای این شرایط جستجو کنید.

نتیجه گیری :

پرونده های مربوط به قراردادهای کسب و کار، توسط وکلا و تحت عنوان پرونده های مدنی اداره می شود. این وکلا برای انواع مختلف مسائل حقوقی و اختلافات مربوط به اموال ، روابط و اختلاف بین افراد را حل می کند . در صورتی که حقوق مدنی شما مورد تجاوز قرار گرفته است ، شما باید یکی از وکلای حقوق مدنی را استخدام کنید . به عنوان مثال ، شما در به علت یک دلیل نامشروع در محل کار خود مورد تبعیض قرار گرفته اید یا به طور غیرقانونی مورد سوء رفتار قرار گرفته اید . چنین مواردی تحت اختیارات و حوزه کاری یک وکیل مدنی قرار دارد . مواردی که شامل دعوی قضایی، خسارات مالی، وام های مسکن و نگهداری از کودک نیز وجود دارند که توسط وکیل مدنی انجام شوند.

مطالب پیشنهادی : راههای صحبت با یک وکیل با تجربه کلاهبرداری / بهترین راه برای شکایت از پزشک

 

 

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید