جستجوهای گسترده برای پیداکردن سُها متوقف شد / فرماندار کردکوی: روستاهای اطراف هم جستجو شد؛ ردپایی از سها نیست / پلیس چه می‌گوید؟

    کد خبر :733866

روز جمعه (۲۰ تیرماه) امسال بود که گم «سها دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان‌نمای کردکوی استان گلستان به نیروهای امدادی و انتظامی گزارش شد.

این دختر ساکن کرج همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود که از صبح جمعه مفقود شده و بعد از گذشت ۱۶ روز هیچ نشانه ای از وی به دست نیامده است.

دادستان کردکوی در این زمینه گفت: تحقیقات قضایی برای حل معمای پرونده کوهنورد گمشده در کردکوی ادامه دارد و از توان همه نیروها استفاده شد.

هادی عزیززاده افزود: هم اکنون جستجوهای گسترده متوقف شده و عملیات به صورت موردی و توسط گروه‌های خاص ادامه دارد اما در کنار آن تحقیقات قضایی هم در حال انجام است.

وی با بیان این که تمام فرضیه‌های لازم را پیگیری کرده و موارد احتمالی را دنبال می کنیم تا ابعاد آن کشف شود، گفت: ابعاد پرونده خانم رضانژاد پیچیده نیست و امیدواریم به زودی به نتایج قابل قبولی برسیم.

رئیس پلیس آگاهی گلستان هم اظهار کرد: تا امروز هیج سرنخی از طبیعت‌گردِ گمشده در ارتفاعات جهان‌نما یافت نشده است.

سرهنگ مجتبی مروتی گفت: در این منطقه یک دیواره به طول ۱۰ کیلومتر وجود دارد و منطقه بسیار صعب‌العبور است و امکان جستجوی کامل وجود ندارد. منطقه سراسر دره، کوه، جنگل، آبشار و صخره است و کسی نمی‌تواند به طور کامل آن قسمت را جستجو کند.

مروتی بیان کرد: کارهای تحقیقاتی پلیسی همچنان ادامه دارد و تمام فرضیه های موجود پیگیری می شود.

وی گفت: روی روابط افراد تور بررسی شده و این افراد دوباره به گلستان آمده و از آنها تحقیقات انجام شده است.

فرماندار کردکوی هم گفت: هیچ نشانه‌ای از دختر گمشده در جهان‌نما پیدا نشده و همه منطقه جستجو شده است.

ابراهیم قدمنان افزود: شواهد نشان می‌دهد که این فرد در منطقه نیست اما نمی‌توان به طور قطعی آن را بیان کرد.

به گزارش مهر،وی اضافه کرد: به صورت هوایی، زمینی با استفاده از پاراگلایدر، هلی‌شات و سگ‌های تجسس، و استفاده از توان از نیروهای بومی، کوهنوردان و صخره‌نوردان کل منطقه جستجو شده است. روستاهای اطراف هم بررسی شده و هیچ رد و نشانه‌ای از این دختر یافت نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید