جزییات وام توسعه کسب و کار تا سقف 20 میلیارد ریال اعلام شد

    کد خبر :896139

اگر صاحب کسب و کاری نوآور و توسعه‌پذیر در حوزه فناوری اطلاعات هستید، نگران تامین مالی نباشید، چرا که شبکه عطف تا سقف ۲۰ میلیارد ریال حامی شما خواهد بود.

حال که از مرحله خطیر تاسیس با موفقیت عبور کرده‌اید و چالش‌های متعدد آن را پشت سر گذاشته‌اید، بالاخره توانسته‌اید ایده‌های بالقوه خود را بالفعل کنید و از این مسیر درآمدهایی را کسب کرده و به مرحله توسعه برسید. با این حال حتما تا کنون با چالش‌های دیگری در این سطح روبه رو شده‌اید و می‌دانید که هنوز اول راه است!

در این مرحله کسب و کار شما برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر به حمایت مالی و راهنمایی متخصصین با تجربه بیش از هر زمان دیگری نیازمند است. اغلب کسب و کارهایی که در این سطح بتوانند با جذب سرمایه سهم بازار بیشتری را تصاحب کنند و به صورت اصولی و با راهنمایی متخصصین مسیر رشد را در پیش گیرند، توانایی تبدیل شدن به کسب و کارهای بزرگ و موفق را خواهند داشت.

ازهمین روی شبکه حمایت و رشد کسب و کارهای نوآور از گرد هم آمدن کارشناسان دغدغه مند شکل گرفت تا با ایجاد سازوکاری معین نسبت به شناسایی کسب و کارهای آتیه‌دار اقدام نموده و به آنها کمک کنند تا مراحل توسعه خود را با ریسک کمتری سپری کرده و به نتبجه برسانند. این سازو کار معین در قالب شبکه “عطف” به اجرا در آمده است و حامیان بزرگی چون موسسه اعتباری ملل این کمپین را همراهی می‌کنند.

شبکه عطف بنا دارد تا با برگزاری رویدادی، نسبت به شناسایی کسب و کارهای برگزیده اقدام کند. شش کسب و کار برگزیده در این رویداد از امتیازات تسهیلاتی به شرح ذیل برخوردار خواهند بود:

1-مبلغ تسهیلات بین 10 الی 20 میلیارد ریال

2-سود تسهیلات 6%

3-بازپرداخت تسهیلات بین 12 الی 60 ماه

کسب و کارهای نوآور برای شرکت در این رویداد می‎توانند با مراجعه به سایت www.shabakeatf.com ضمن آشنایی با فرایند اعطای تسهیلات و روند اجرایی کمپین، فرم تشریح طرح توسعه خود را تکمیل نمایند.

پس از آن درخواست‎های شرکت‌ها توسط فعالان و متخصصین حوزه کارآفرینی و همچنین کارشناسانی از سوی حامیان مالی، ارزیابی خواهد شد و در نهایت طی مراسمی با تشریح نحوه ارزیابی درخواست‎ها، شش کسب و کار برگزیده معرفی خواهند شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید