جزئیات برگزاری مراسم رونمایی از تندیس زنده‌یاد حجازی اعلام شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۵۳
    کد خبر :661373

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران از برگزاری یادواره مرحوم ناصر حجازی و شروع‌به‌ کار جایزه ویژه آن گفت و جزئیات آن را تشریح کرد.

 

حجت نظری اظهار داشت: ناصر حجازی اسطوره تکرار نشدنی است که صرفاً محدود به استقلال و حتی فوتبال نمی‌شود. او شخصیتی الهام بخش و محبوب داشت که مورد اعتماد و علاقه طیف‌های فکری مختلف بود.

 

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران ادامه داد: با پیشنهاد بنده، خیابانی به نام ناصر حجازی نامگذاری شده است. حد فاصل بزرگراه شهید ستاری تا بلوار تعاون (بلوار فردوس غرب) به نام ناصر حجازی تغییر نام داد چراکه هیچ مصوبه‌ای برای نامگذاری محدوده بلوار فردوس غرب وجود نداشت و علاوه بر آن، کمپ استقلال نیز در همین محدوده قرار داشت که خوشبختانه در روز تولد حجازی، تابلوی خیابان نیز تغییر کرد.

 

عضو کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر تهران افزود: بنا بود در این روز، مراسم رونمایی از سردیس ناصر حجازی و مراسم اهدای جایزه ویژه حجازی نیز برگزار شود که با توجه به جابه‌جایی غیرمنتظره دیدار استقلال و شاهین این مراسم به روز سه‌شنبه بیست و ششم آذر ماه موکول شد.

 

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران با بیان اینکه بنا داریم تا جایزه ویژه ناصر حجازی را به صورت سالانه برگزار کنیم، گفت: در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد ناصر حجازی، جایزه ویژه ناصر حجازی نیز به یک نفر اعطا خواهد شد. علاوه بر آن، تندیس‌های این برنامه نیز به چندین نفر در رشته‌های خبرنگاری و عکاسی، فیلم‌سازی، ورزش و … داده می‌شود.

 

به گزارش فارس،به گفته حجت نظری، مراسم عصر روز سه‌شنبه در تالار ایوان شمس برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید