جدیدترین کراس اوور مزدا با همکاری تویوتا/عکس

  • خودرو
  • چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۱۵
    کد خبر :862562
جدیدترین کراس اوور مزدا با همکاری تویوتا

اولین محصول همکاری مزدا با تویوتا در کارخانه آلاباما(آمریکا) با نام مزدا سی اکس-50 مدل 2022 رونمایی شد. یک کراس اوور چابک که با جزئیات آفرودی برای سال آینده روانه بازار خواهد شد و دو آپشن در پیشرانه را پیش روی مشتریان قرار خواهد داد.

نمونه پایه سی اکس-50 از تپنده 2.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی و تریم بالاتر از همین پیشرانه مجهز به توربوشارژر استفاده می کند. آمار مربوط به عملکرد این پیشرانه ها هنوز در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

همچنین سخنگوی مزدا اشاره می کند که نمونه هیبریدی و تمام الکتریکی سی اکس-50 نیز در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد.

سامانه تمام چرخ محرک اختصاصی مزدا با نام i-Activ با امکان انتخاب حالت های پیش فرض رانندگی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود.

مزدا نمای خارجی خودرو را براساس زبان طراحی اختصاصی خود با نام “کودو” شکل داده که این کلمه به مفهوم ضربان قلب است و حسی از زندگی و روح حرکت را همراه دارد. قسمت های پلاستیکی هلال گلگیرها، قطعات پلاستیکی تیره بالای محل قرار گیری چراغ های اصلی جلو و عقب، سپر اسپرت، باربند آفرودی و خطوط و تفاوت سطح ایجاد شده روی بدنه همه به شکل گیری یک آفرودر عضلانی در محیطی جمع و جور کمک کرده اند و نتیجه کار نیز بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد.

فضای داخل کابین سی اکس-50 نیز بسیار چشم نواز و زیبا است. اینجا سادگی در بهترین شکل ممکن با کیفیت، ترکیب شده و فضایی لوکس و دلنشین ایجاد کرده است.

به گزارش عصر ایران، براساس اطلاعات موجود، تولید این کراس اوور در اوایل سال 2022 آغاز می شود و احتمالا تحویل به مشتریان به نیمه دوم سال موکول خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید